کاهش درآمد ماهانه "اپرداز" در شهریورماه
بیشترین میزان درآمدی که اپرداز در شهریورماه شناسایی کرد از بخش «ارسال پیامک» با ۷۱ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش بورس فوری،شرکت آتیه داده پرداز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی ارائه‌شده خود طی این دوره را برابر با مبلغ ۷۲ میلیارد تومان به ثبت رساند و از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز میزان درآمدی که این شرکت از «فروش/خدمات» بالغ‌بر ۳۸۷ میلیارد تومان بود.

میزان سرمایه ثبت‌شده "اپرداز" ۲۲۵ میلیارد تومان بود، در ادامه گفتنی است که این شرکت میزان درآمدی که در شهریورماه به اطلاع سهامداران رسانده ۱۴ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه در ۵ ماه گذشته بوده است.

درآمد‌های "اپرداز" در شهریورماه

میزان درآمدی که شرکت آتیه داده پردازدر شهریورماه سال جاری به ثبت رسانده ۵ درصد اُفت درآمد را در مقایسه با مردادماه به همراه داشت و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۷ درصد رشد را شاهد بود و نکته‌ای که در فعالیت ماهانه این شرکت چشمگیر است، بخش پروژه پرسپولیس است که از ابتدای سال مالی تاکنون در فعالیت ماهانه این شرکت حضور دارد اما؛ میزان درآمدی برای آن در نظر گرفته نمی‌شود.

بیشترین میزان درآمدی که اپرداز در شهریورماه شناسایی کرد از بخش «ارسال پیامک» با ۷۱ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۶ درصد کاهش یافت، پس از بخش «ارسال پیامک» بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده را «خدمات و پشتیبانی» با ۳۰۵ میلیون تومان به خود اختصاص داده است.

0 نظر:

نظر بدهید