کاهش درآمد شخارک در تابستان
گزارش عملکرد سود و درآمد فصلی منتهی به تابستان ۱۴۰۱ شرکت شخارک بررسی شد.

به گزارش بورس فوری،پتروشیمی خارک در تابستان ۲،۳۲۱ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش اندک ۴ درصد همراه بود.

براساس این گزارش؛ پتروشیمی خارک که با نماد شخارک در بورس فعالیت دارد؛ در تابستان ۲،۳۲۱ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش اندک ۴ درصد همراه بوده هم چنین میانگین فروش در سال ۱۴۰۰ برابر۲،۳۲۵ میلیارد تومان بوده که در بهار و تابستان امسال به ۲،۴۲۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و نسبت به بهار و تابستان ۱۴۰۰ افزایش ۱۵ درصد را تجربه کرده است.
میانگین بهای تمام شده شخارک در سال ۱۴۰۰ برابر۱،۳۷۶ میلیارد تومان بوده که در بهار و تابستان امسال به ۱،۵۰۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده هم چنین میانگین بهای تمام شده در مدت مشابه سال گذشته برابر ۹۴۶ میلیارد تومان بوده است.
سود ناخالص،سود عملیاتی و سود خالص نسبت به سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ به طور متوسط با کاهش چشمگیر ۴۹ درصد مواجه شده علاوه بر این حاشیه سود ناخالص،حاشیه سود عملیاتی و حاشیه سود خالص نسبت به مدت مشابه سال گذشته بطور متوسط با افت ۵۴ درصدی همراه بوده است.

پتروشیمی خارک در تابستان به ازای هر سهم سود ۸۴۸ ریالی ساخته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش قابل توجه ۶۰ درصد همراه بوده است.

کاهش درآمد شخارک در تابستان

منبع: امین آوید

0 نظر:

نظر بدهید