شورای وحدت آرایش انتخاباتی گرفت
رییس ستاد انتخابات شورای وحدت در حکمی بهنام سعیدی را به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی این ائتلاف اصولگرا منصوب کرد و از انتخاب روسای ستاد انتخاباتی این ائتلاف اصولگرا خبر داد.

به گزارش بورس فوری،به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، منوچهر متکی روز دوشنبه در حکمی بهنام سعیدی را به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی شورای وحدت در سراسر کشور منصوب کرد.
در این حکم ضمن برشمردن اهمیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، مهمترین اقدامات مورد انتظار از قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت برشمرده شده و به مواردی همچون هماهنگی و نظارت بر ستادهای استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور، نظارت بر حسن اجرای وظایف محوله و همچنین ارزیابی عملکرد ستادها و تلاش جهت ارتقای سطح فعالیت‌ها و نیز بازدید از ستادها و حضور در جلسات کمیته‌ها اشاره شده است.
متکی ابراز امیدواری کرد با تلاش سایر ارکان و اعضای ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در شکل‌گیری دولت فسادستیز، مردم محور و ارزش‌آفرین قدم‌هایی موثر برداشته شود که مقبول درگاه حضرت احدیت قرار گیرد.

روسای ستاد انتخاباتی شورای وحدت انتخاب شدند
منوچهر متکی همچنین روز دوشنبه گفت: در ۹ ماه گذشته دفاتر شورای وحدت در استان‌های مختلف کشور تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. اکنون در بیست استان، روسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت تعیین و احکام آنها صادر شده است تا بتوانند با تجمیع همه نیروهای انقلابی و ارزشی در استان‌ها و مناطق خود نسبت به برگزاری باشکوه انتخابات ۲۸ خرداد و فعالیت تبلیغاتی موثر برای نامزد انقلابی، فسادستیز و مردمی مورد نظر شورای وحدت یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی اقدام کنند.
بنا به گفته سخنگوی شورای وحدت، مرید علی محمدی در استان کرمانشاه، جعفر گرزین در استان گلستان، سید علی ادیانی در استان مازندران، سید محمد هاشمی فرد در استان بوشهر، قاسم هاشمی تختی در استان هرمزگان، مهدی عرب پور در استان کرمان، محمد جواد سلمانپور در استان فارس، مهدی بیگ محمدی در استان زنجان، شاهین فکور در استان کردستان، حسن نوروزی در استان تهران به عنوان روسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت انتخاب و حکم آنها صادر شده است.

0 نظر:

نظر بدهید