پیش‌ بینی قیمت طلا فردا ۱۳ خرداد
انس جهانی طلا در بازار امروز با کاهش همراه بود و به قیمت ۱۸۹۹ دلار رسید. نایب رئیس اتحادیه طلا معتقد است به دلیل تعطیلی‌ های هفته آینده بازار طلا با کاهش داد و ستد همراه شده است.

به گزارش بورس فوری، در جریان بازار امروز انس جهانی طلا حدودا ۱۰ دلار کاهش داشت. از طرفی قیمت دلار روند نوسانی خود را ادامه داد.
محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز به کاهش ۱۰ دلاری انس جهانی اشاره کرد و گفت: همانطور که انس جهانی با کاهش قیمت همراه بود،نرخ ارز در روند نوسانی قرار داشت و کمی افزایش پیدا کرد. بنا بر همین مساله  قیمت‌ طلا و سکه در جریان بازار امروز تغییر چندانی نداشت و در همان محدوده قبلی باقی ماند.
کشتی‌آرای در ادامه به کاهش داد و سند در بازار امروزخبر داد و گفت: در جریان بازار امروز به دلیل در پیش بودن آخر هفته و تعطیلات نمیه خرداد، تقاضا به شدت کاهش پیدا کردو در کنار کاهش تقاضا قیمت‌ها هم به دلایل مختلف تغییری نکرد.
نایب رئیس اتحادیه طلا درباره بازار طلا در چند روز گذشته عقیده دارد از آن جایی که تقاضا در بازار امروز کاهش پیدا کرد و تعطیلات نیمه خرداد را در پیش داریم، اگر انس جهانی تغییرات زیادی نداشته باشد قیمت‌ها در همین محدوده باقی می‌ماند.

از طرفی ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا معتقد است اگر قیمت دلار مدیریت شود و دوباره به کانال ۲۲ هزار تومان برگردد، می‌توان انتظار کاهش قیمت طلا را داشت. اما از دید کارشناسان روند نوسانی قیمت دلار ادامه‌دار است که این موضوع عرضه و تقاضا را کاهش می‌دهد. محمدولی مساله نوسان قیمت دلار در کنار کاهش عرضه و تقاضا در دوران انتخابات را یکی از عوامل ایجاد رکود در بازار طلا می‌داند.
همچنین قیمت طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۹۱ هزار تومان ثبت شد.
قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان اعلام شد.
قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ثبت شد.

0 نظر:

نظر بدهید