افرادی که واکسینه شدن چقدر احتمال دارد به کرونا مبتلا شوند؟
وزیر بهداشت روسیه اعلام کرد: نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد کمتر از یک درصد افراد واکسینه شده به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.

به گزارش بورس فوری،

«میخاییل موراشکو»، وزیر بهداشت روسیه اعلام کرد: نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد، کمتر از یک درصد افراد واکسینه شده به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.

وزیر بهداشت روسیه خاطرنشان کرد: شمار افرادی که پس از واکسیناسیون به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند، در مقایسه با افراد واکسینه نشده بسیار کم است.

 میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه در حاشیه مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ  (SPIEF) گفت: هیچ یک از واکسن‌های کرونا ویروس محافظت کاملی در برابر بیماری ندارند و خطر ابتلا به ویروس هنوز وجود دارد اما خطر ابتلا به ویروس کمتر از یک درصد است. 

وی گفت: امروزه می‌بینیم که کمتر از 0.8 درصد از افراد واکسینه شده بیمار می‌شوند و این رقم در مقایسه با افراد واکسینه نشده بسیار پایین است.

موراشکو تأکید کرد: «ما همیشه خطرات را ارزیابی می‌کنیم. کسانی که واکسینه شده‌اند با حداقل خطرات روبرو هستند. اگر افراد بیشتری واکسینه شوند، خطر کلی ابتلا به ویروس به حداقل می‌رسد».

مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ با موضوع اصلی «تأثیر همه گیری ویروس کرونا در اقتصاد جهان» با حضور ده‌ها مقام اقتصادی و سیاسی از سراسر جهان و همچنین رضا اردکانیان، وزیر نیرو به همراه کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از ۲ تا ۵ ژوئن ( ۱۲ تا ۱۵ خرداد) برگزار شد.

0 نظر:

نظر بدهید