حاشیه سود خالص " هجرت " افزایش یافت
هجرت در تایم فریم هفتگی پس از رشد هشت هفته ای در هفته قبل با یک کندل قوی ریزشی همراه بوده است و در این هفته نیز به صورت نوسانی و ریزشی کم قدرت به معاملات خود ادامه می دهد.

به گزارش بورس فوری، هجرت یکی از دارویی‌های خوب بازار سرمایه بوده که توانسته سودسازی خوبی داشته باشد، eps این نماد در محدوده چهار هزار ریال بوده و نسبت pبرe آن در محدوده ۷ قرار دارد.

نسبت pبرs پخش هجرت زیر یک بوده و در محدوده ۰.۵ قرار دارد. داشتن نسبت فروش خوب به قیمت وقتی با اهمیت است که یک نماد افزایش حاشیه سود داشته باشد که هجرت در این امر نیز موفق بوده است. حاشیه سود ناخالص این نماد همان ۱۴ درصد سال ۹۹ است اما ۲ درصد افزایش حاشیه سود خالص داشته و سود خالص آن به ۷ درصد رسیده است.

تحلیل قیمتی
هجرت در تایم فریم ماهانه از یک مثلث بزرگ بیش از ۲۴ ماهه عبور کرده و گارد صعودی گرفته، اکنون هجرت در کانال بلند مدت صعودی طبق تصویر زیر در حال حرکت بوده و نزدیک به ناحیه مقاومتی کانال و مقاومت خطی به صورت نوسان همراه با ریزش در آمده است.

Chart هجرت, MN1, 2022.05.22 13:39 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

هجرت در تایم فریم هفتگی پس از رشد هشت هفته ای در هفته قبل با یک کندل قوی ریزشی همراه بوده است و در این هفته نیز به صورت نوسانی و ریزشی کم قدرت به معاملات خود ادامه می دهد.

Chart هجرت, W1, 2022.05.22 13:40 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

هجرت در چند روز گذشته معاملات ریزشی را تجربه کرده است و اندیکاتورها در تایم فریم روزانه به شدت ریزشی شده اند اما تنها نکته مثبت حجم معاملات هجرت در روز یکشنبه بوده که وضعیت خوبی دارد یعنی نماد می تواند یک تروبک را به سمت بالا تجربه کند.

Chart هجرت, D1, 2022.05.22 13:41 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

۸۴ درصد سهامداران عمده هجرت حقوقی و این نماد شاهد رنج منفی ۵۲۱ هزار سهمی حقوقی در معاملات روز یکشنبه بود،جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی این نماد برابر است با:

در محدوده منفی
خرید حقیقی: ۱.۳ M سهم
سرانه: ۲۴ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۱.۱ M سهم
سرانه: ۴۲ میلیون تومان
خرید حقوقی: ۱۵ هزار سهم
فروش حقوقی: ۲۹۴ هزار سهم

در محدوده مثبت
خرید حقیقی: ۵۲۵ هزار سهم
سرانه: ۱۰۷ میلیون تومان
فروش حقیقی: ۵۲۵ هزار سهم
سرانه: ۱۷۱ میلیون تومان

معاملات بزرگ حقیقی ها
مجموع خرید
حجم: ۹۰۷ هزار سهم
ارزش: ۲.۹ میلیارد تومان

مجموع فروش
حجم: ۹۶۱ هزار سهم
ارزش: ۳.۱ میلیارد تومان

در معاملات حقیقی ها اما در ناحیه مثبت سهم و در ناحیه معاملات بزرگ شاهد کد به کد هستیم.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor

0 نظر:

نظر بدهید