زمان واریز سهام عدالت جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی + جزییات
رییس کل سازمان خصوصی‌سازی از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تحت پوشش نهادهای حمایتی از تیرماه خبر داد.

به گزارش بورس فوری،  به نقل از فارس، بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ قرار است، به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، سهام عدالت اختصاص پیدا کند.در این زمینه حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی‌سازی در ارتباط زنده با خبر ۱۴ امروز اعلام کرد، در تعامل سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کسانی که از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند، شناسایی می‌شون و از طرف دولت هم سهام دولت در شرکت‌های مختلف و نوع و کیفیت پرتفوی سهام شناسایی و از منابع دولت برای این منظور اختصاص می‌یابد.

وی گفت: ظرف دو هفته آینده در وزارت اقتصاد سهام دولت شناسایی و از تیرماه سهام دولت به جاماندگان تحت پوشش نهادهای حمایتی اختصاص می‌یابد.

رییس سازمان خصوصی‌سازی در مورد کسانی که جامانده سهام عدالت هستند، اما تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند گفت: کسانی که استحقاق دریافت سهام عدالت دارند، یعنی جزو ۶ دهک کم‌درامد جامعه هستند، به آنها سهام عدالت اختصاص می‌یابد، ولی اول به دو دهک کم‌درآمد یعنی تحت پوشش حمایتی اختصاص می‌یابد. برای ۴ دهک بعدی باید در تعامل با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افراد جامانده سهام عدالت شناسایی شوند.

قربان‌زاده این را هم گفت که بقیه واجدان شرایط و جاماندگان سهام عدالت این سهام را‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت خواهند کرد، اما فعلا از تیرماه کسانی که جامانده تحت حمایت نهاد بهزیستی و کمیته امداد هستند دریافت خواهند کرد.

رییس سازمان خصوصی‌سازی این نکته را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تاکید کرد که هیچ کس لازم نیست حتی یک ریال بابت سهام عدالت بپردازد، متأسفانه عده‌ای سودجو در کافی‌نت‌ها و یا دفاتر دیگر و با ارسال پیامک به مردم از آنها طلب پول می‌کنند که همه اینها غیرواقعی است و نباید برای سهام عدالت حتی یک ریال پرداخت شود.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor

0 نظر:

نظر بدهید