کدام مشمولان در اولویت دریافت سهام عدالت هستند؟ + زمان اختصاص سهام
رییس سازمان خصوصی‌سازی با اعلام تعداد مشمولان جامانده از دریافت سهام عدالت گفت: این افراد در مجموع حدود سه میلیون و ۳۳۷هزار و ۷۰۰ نفر هستند که حدود دو میلیون و ۲۵هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و حدود یک میلیون و ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش بورس فوری،۱۱ خردادماه سال جاری بود که حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که در تعامل سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اشخاصی که از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند، شناسایی می‌شوند. برای این منظور، سهام دولت در شرکت‌های مختلف و نوع و کیفیت پرتفوی سهام شناسایی می‌شود از منابع دولت به جاماندگان اختصاص می‌یابد.

تعداد جاماندگان سهام عدالت/ افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در اولویت هستند

به گفته رییس سازمان خصوصی‌سازی، در آخرین جلسه ای که هفته گذشته با رییس سازمان بهزیستی، معاون وزیر رفاه و مسئولان کمیته امداد برگزار شد، تعداد جاماندگان تحت پوشش این دو نهاد مشخص شدند. بر این اساس، این افراد در مجموع حدود سه میلیون و ۳۳۷هزار و ۷۰۰ نفر هستند که حدود دو میلیون و ۲۵هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و حدود یک میلیون و ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

زمان اختصاص سهام عدالت

تا دو هفته آینده، پرتفو جاماندگان سهام عدالت مشخص می‌شود. درواقع کیفیت پرتفو، نوع سهام، میزان سهام هر فرد و روش انتقال مشخص شده است و در تیرماه، اطلاع‌رسانی کامل صورت می‌گیرد.

پولی برای ثبت‌نام واریز نکنید

بنابر اعلام قربانزاده، افراد باید توجه داشته باشند که اصلا ثبت‌نامی وجود ندارد. زیرا هویت افراد مشخص و در بانک اطلاعات موجود است. این افراد نباید حتی یک ریال پرداخت کنند. اگر پیامکی ارسال می‌شود که لینک ثبت‌نام دارد، قطعا کلاه‌برداری است و ربطی به دولت و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی ندارد.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor
 

0 نظر:

نظر بدهید