پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن کی به پایان می رسد؟
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اتمام ۱۰۰ درصدی پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش بورس فوری،خلیل محبت خواه در برنامه زنده تلویزیونی در خصوص نهضت ملی مسکن گفت: پالایش برخی از متقاضیان را انجام داده بودیم اما با توجه به نیازی که برای ثبت نام مجدد وجود داشت، آن دسته از متقاضیانی که نتوانسته بودند ثبت نام خود را تکمیل کنند بار دیگر سامانه باز شد که تا پایان اردیبهشت ثبت نام در نهضت ملی مسکن را انجام دهد.
وی با بیان اینکه این سامانه در حال حاضر بسته شده، اظهار داشت: تا پایان خردادماه پالایش همه متقاضیان نهضت ملی مسکن نهایی خواهد شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران درباره علت بالا بودن ریزش متقاضیان نهضت ملی مسکن در این استان گفت: بخش زیادی از این ریزش‌ها به علت اشتباه در ثبت شهر مورد تقاضا بود که به ساکنان تهران گفته شده بود که در شهرهای جدید پرند، هشتگرد و ایوانکی و همچنین شهرستان‌های رباط کریم و پاکدشت امکان ثبت نام دارند اما تهرانی‌ها در شهرهای شمال شرقی استان درخواست حضور در نهضت ملی مسکن داشتند.
محبت خواه با تأکید بر اینکه امسال قطعاً تحویل کلید تعدادی از واحدها را شاهد خواهیم بود، درباره امکان ثبت نام مجدد تأکید کرد: ما موظف به تأمین زمین همه ثبت نامی ها هستیم با این حال امسال بار دیگر ثبت نام نهضت ملی انجام می‌شود اما زمان آن اعلام نشده است.
وی در خصوص اشکالات سامانه نهضت ملی مسکن و عدم امکان ویرایش اطلاعات گفت: اگر متقاضیان نتوانستند مشکلات خود را در سامانه برطرف کنند، به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های استان مراجعه کنند. کسانی هم که پیامک تغییر شهر مورد تقاضا دریافت کرده‌اند اگر تا پایان اردیبهشت ماه شهر مورد نظر را درخواست دهند، تقاضایشان ثبت شده در غیر این صورت دیگر امکان ویرایش شهر مورد تقاضا وجود ندارد.

منبع: مهر

0 نظر:

نظر بدهید