با بودجه ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۲ میلیاردی در سطح تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش بورس فوری،با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید در سطح تهران واحدهایی برای سکونت و یا حتی سرمایه‌گذاری خریداری کنید. در این گزارش سعی کرده‌ایم واحدهای ۲ میلیاردی سطح تهران را مورد بررسی قرار دهیم تا در انتخاب بهتر به شما کمک کنیم.

برای شروع، خانه‌ای در سلسبیل را مورد بررسی قرار میدهیم. محله سسبیل دارای بافت قدیمی است و زمین ها غالبا کوچک هستند و کوچه‌های کم عرضی دارند و به دلیل ساخت و ساز برج ها و مجتمع تجاری در این محله کاربری آن تبدیل به کاربری تجاری شده است. این محله دارای انواع مراکز درمانی، تفریحی و مراکز مهم دولتی می‌باشد.

آپارتمانی ۶۷ متری در سلسبیل که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، قیمتی معادل ۲ میلیارد تومان دارد.

آپارتمانی ۱۶ ساله در پیروزی با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی ۶۲ متری در جیحون که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۵۷ متری در تهرانپارس‌شرقی که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، مبلغی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۶۲ متری در تهران‌نو که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، در روزهای گذشته به مبلغی معادل ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر‌ با سرمایه ۲ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید می‌توانید خانه‌ای ۵۷ متری در نیروهوایی که ۲۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید.

واحدی نوساز در جوادیه با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۴۹ متری در جنت‌آباد مرکزی که ۲۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد تومان دارد.

قیمت مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor

0 نظر:

نظر بدهید