سردرگمی قیمت ها در آخرین روزهای بهار / تیبا و پراید دوباره هم قیمت شدند + جدول
بازار خودرو همچنان سردرگم است و روزی نیست که این بازار روندی مشابه با روز قبل در پیش بگیرد و تنها نکته ثابت این روزها رکود مطلق است. بازار خودرو که هفته گذشته روندی افزایشی همراه با ثبات نسبی در بعضی روزها داشت، هفته را با کاهش در مدل هایی شروع کرد که هفته گذشته افزایش به ثبت رسانده بودند.

به گزارش بورس فوری، پژو ۲۰۶ امروز با یک میلیون کاهش ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ هم دو میلیون تومان کاهش داشت و ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما همچنان بدون تغییر است و ۴۱۳ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ پس از افزایش ۱۵ میلیونی چند روزی است بدون تغییر ۶۱۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ کماکان بدون تغییر است و ۳۹۷ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی در ادامه روند با ثبات کماکان ۲۹۲ میلیون معامله می شود.

این خودرو در نسخه دوگانه سوز هم بدون تغییر قیمت ۳۰۲ میلیون تومان را ثبت کرد.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ مطابق روند ثابت هفته های گذشته این هفته را هم بدون تغییر شروع کرد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ امروز هم تغییری نداشت و  ۳۱۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ با ۱۰ میلیون تومان افزایش همراه بود و ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله می شود.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ با یک میلیون افزایش ۳۰۶  میلیون تومان قیمت خورد.دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با یک میلیون تومان کاهش و ۴۰۶ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک تغییر قیمتی ندارد و ۵۱۵  میلیون تومان معامله می شود.تارا اتوماتیک بدون تغییر ماند و ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.قیمت رانا پلاس بدون تغییر ۲۹۹ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون تغییر ۳۲۸ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

پراید ۱۱۱ بدون تغییر ۲۰۴ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ اما با ۱ میلیون کاهش همراه شد و امروز در بازار ۱۸۳ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ هم بدون تغییر ۱۸۷ میلیون تومان قیمت خورد.کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱، ۲ میلیون تومان ارزان شد و در بازار ۳۲۸ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو اما تغییری نداشت و همان و ۲۱۹  میلیون تومان معامله شد.سایناEX دنده ای تغییری نداشت و بدون تغییر ۲۱۴ میلیون تومان معامله می شود.تیبا هاچبک یک میلیون گران شد و ۲۰۵ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار این خودرو اما تغییری نداشت و ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۸۸ میلیون تومان معامله شد.سایپا

0 نظر:

نظر بدهید