نهنگ‌های جدید بیت‌کوین متولد شدند
بیت‌کوین در سطح محدودی باقی خواهد ماند زیرا بیشتر بازار ارزهای دیجیتال همچنان در قرمز معامله می‌شوند هر چند کریپتو شماره یک، در بازه‌های زمانی پایین‌تر نیز سودهایی را تجربه کرده است اما احساسات عمومی در بازار همچنان به عدم اطمینان اشاره می‌کند.

به گزارش بورس فوری،در بازه‌های زمانی پایین‌تر، داده‌های متریال اندیکاتورز (Material Indicators)  افزایش سفارش‌های پیشنهادی را برای قیمت بیت‌کوین حدود ۱۸هزار دلار ثبت کرده است و بیش از ۴۹ میلیون دلار سفارش پیشنهادی وجود دارد که به دلیل اهمیت روانشناختی آن در بازار، حداقل در کوتاه‌مدت، در محدوده ۲۰ هزار دلار، بحرانی‌ترین حوزه پشتیبانی از ارز دیجیتال است.

بین ۱۸ هزار دلار و سطوح فعلی، بیت‌کوین دارای برخی سفارش‌های پیشنهادی است که می‌تواند از حمله جدید خرس‌ها جلوگیری کند. بیش از ۱۵ میلیون دلار سفارش‌های پیشنهادی در اطراف این سطوح شناسایی شده است. اگر قیمت، روند صعودی داشته باشد، نقدینگی حدود ۲۲ هزار دلار با حدود هشت میلیون دلار سفارش درخواستی فقط برای این سطح وجود دارد. سفارش‌های بیشتری در زیر این قیمت نیز مشاهده می‌شود که می‌تواند نشان دهد قیمت بیت‌کوین در حال حاضر محدود و در مرحله تثبیت باقی خواهد ماند.

شکست بیش از ۲۲ هزار دلار یا ۲۴ هزار دلار می‌تواند نشان دهنده ادامه روند صعودی باشد زیرا این سطوح در بازه‌های زمانی پایین‌تری سفارش‌های درخواستی مهمی دارند.

تحلیلگر ارزهای دیجیتال، مایکل ون د پوپ معتقد است که اگر ارز دیجیتال بتواند سطح فعلی خود را حفظ کند می‌تواند ۲۳ هزار دلار را در هفته‌های آینده هدف قرار دهد.

در همین راستا این تحلیلگر افزود: اتفاق نظر کلی این است که ما بسیار پایین‌تر خواهیم رفت و مردم همچنان به گسترش این ایده ادامه می‌دهند.

از منظری دیگر، کی یونگ جو، مدیر عامل کریپتوکوانت ادعا می‌کند که بیشتر شاخص‌های چرخه می‌گویند پایین بودن قیمت  برای بیت‌کوین رخ داده است بنابراین پس از ماه‌ها روند نزولی، ارز دیجیتال وارد قلمرو فروش بیش از حد شده و ممکن است شاهد کاهش برخی عوامل اقتصادی کلان باشد که به فشار فروش کمک می‌کنند.

وی گفت: با این حال، مطمئن نیستیم که چقدر طول می‌کشد تا در این محدوده یکپارچه شود.

داده‌های اضافی ارائه شده توسط مدیر عامل کریپتوکوانت افزایش تعداد خروجی بیت‌کوین از صرافی‌های متمرکز را نشان می‌دهد در حالی که جریان ورودی همچنان بالاست و بیان می‌کند که نهنگ‌های جدید بیت‌کوین می‌توانند در حال خرید شیب و تجمع در اطراف این سطوح باشند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۳۱.۹۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۸۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۳۲ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳.۲۷ میلیارد دلار است که ۲.۹۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۸۵ میلیارد دلار است که ۹.۲۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۵.۱۱ میلیارد دلار است که ۸۷.۰۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۱:۱۰ هر به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۰ هزار و ۹۹۴.۲۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۳۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۶ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: هزار و ۱۵۴.۰۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۴۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۴.۴۱ درصد افزایش

 ۳- بایننس کوین

قیمت: ۲۳۲.۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۶۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۳ درصد افزایش

۴- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۴ دلار 

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۳۸.۶۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۴۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۱.۹۰ درصد افزایش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۴۶۶۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۴۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۴۲ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۳۷۸۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۵.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۲.۶۵ درصد افزایش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۸.۰۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۹۶ درصد افزایش

۹ - یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۵۳۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۳۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۶۹ درصد افزایش

0 نظر:

نظر بدهید