آمپر و نوین ارزش میزبان ایده‌های نو
پلتفرم‌های فضای مجازی، دنیا را دستخوش تغییرات عمیق کرده و با تغییر فضای کسب و کار در جهان مفاهیم تازه‌ای هم در اقتصاد شکل گرفته است.

به گزارش بورس فوری،دنیای کسب و کارها این روزها، جلوه تازه‌ای به خود گرفته است. استارت‌آپ‌، رویداد استارت‌آپی، فضای کار اشتراکی، شتاب دهنده‌ها، مراکز نوآوری، سرمایه‌گذاری خطرپذیر و راهبری کسب و کارها با ادبیاتی جدید و متفاوت از رویکردهای سنتی از جمله موضوعات تازه‌ای است که شاهد آن هستیم.
مرکز نوآوری و صنایع خلاق آمپر نیز با همین رویکرد فعالیت خود را در سال ۱۳۹۸ با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی و شتابدهی به رشد استارتاپ‌های ایرانی آغاز کرده است. آمپر از دو بخش پژوهش و شتابدهی تشکیل شده است. این مرکز با حمایت از ایده‌های خلاق و ایجاد فضایی مناسب برای پژوهش، تحقیق و نوآوری، به صاحبان ایده در کنار زدن موانع و نیل به اهدافشان کمک می‌کند.
ایجاد هم افزایی بین صنعت و دانشگاه و تبدیل ایده به فرصت از طریق ارائه حمایت مالی، خدمات آزمایشگاهی، راهبری، فضای کار اشتراکی و … به تیم‏های نوپا و ایجاد امکان همکاری موثر بین سازمان‏ها و استارتاپ‏ها از اهداف اصلی مرکز نوآوری و صنایع خلاق آمپر در حوزه‏های تخصصی صنعت خودرو، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و اینترنت اشیاء است.
آمپر در بخش پژوهش ضمن همکاری با فارغ‌التحصیلان نخبه کشوری در راستای توسعه ‌اقتصادی و اجتماعی جامعه، نوآوری و انتقال فناوری، آشکارسازی نتایج دانش و خلق ثروت فعالیت دارد و در بخش شتابدهی با حمایت از صاحبان ایده، کسب و کارهای نوپا و کارآفرین که چارچوب‌های اصلی کارشان منطبق با چشم‌انداز یا افق ماموریتی آمپر است، فعالیت می‌کند.
این مرکز در تلاش است با بهره گیری از ایده‌های خلاق و طرح‌های ناب و سازنده و تجاری‌سازی آن در سطح کشور، منطقه و جهان گامی در جهت توسعه‌ی فناوری و دانش فنی در کشور، کاهش وابستگی به واردات، توسعه ی صادرات و اشتغالزایی برای هموطنان خود بردارد.
در این میان مجموعه آمپر جهت هم‌افزایی هر چه بیشتر و بهتر ارائه خدمات و پوشش صنایع متنوع در اقدامی نو با شرکت توسعه زیرساخت فن‌آوری‌های نوین ارزش فضایی مشترک را پدید آورده‌اند تا با ایجاد زیرساخت لازم بیش از پیش در جهت پیشبرد هر چه بهتر رسالت خود قدم بردارند.
شرکت توسعه زیرساخت فن‏آوری‏های نوین ارزش همچنین به عنوان بازوی تخصصی گروه گسترش سرمایه‏ گذاری بین‏ المللی ارزش در حوزه سرمایه ‏گذاری در کسب و کارهای نوآورانه و زیست بوم استارتاپی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ با سرمایه‏ گذاری در پروژه سلامت محور پلاس‏ماد آغاز کرد. سپس در ادامه با سرمایه‏ گذاری در پروژه ‏های آی‏بار (مدیریت حمل و نقل هوشمند بار)، کلین شیت (پلتفرم سرگرمی‏های فوتبالی)، بی‏مثل مارکت (پلتفرم ثبت و فروش NFT) و ارزش توکن (پلتفرم تأمین سرمایه‏ در گردش صنایع) دامنه فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر این شرکت با بهره‏ گیری از کارشناسان متخصص در حوزه کسب وکار، IT و مالی به دنبال توسعه فعالیت ‏های جاری و شناسایی فرصت‏های سرمایه ‏گذاری جدید است.
نوین ارزش فعالیت خود را در چارچوب یک مجموعه شتابدهنده کسب و کار با رویکرد استارتاپ استودیو تعریف کرده است و همواره حرکت در مسیر نوآوری و خلاقیت را در سرلوحه برنامه‏ های کلان خود قرار داده است. در همین چارچوب نیز تلاش می ‏کند تا با به کارگیری نیروی انسانی جوان و توانمند و حمایت همه‏ جانبه از کسب و کارهای مورد حمایت، زیرساخت‏ های مناسبی را برای ورود آنها به بازار و تبدیل شدن به یک کسب و کار پایدار فراهم نماید.
مجموعه‌های نوآوری و صنایع خلاق آمپر و نوین ارزش طی یک همکاری مشترک به دنبال استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های نخبگان دانشگاهی و استارت‌آپ‌های نوپا هستند. صاحبان ایده و استارت‌آپ‌ها می‌توانند جهت ارائه ایده‌ها و پیشبرد فعالیت‌های خود با مرکز نوآوری و صنایع خلاق آمپر و شرکت نوین ارزش در تماس باشند.

.به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید
t.me/boursfoor

0 نظر:

نظر بدهید