محسن رضایی: وعده های بی پشتوانه نمی‌دهم
محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین گفت و گوی تلویزیونی خود از طریق شبکه‌های استانی با مردم استان‌های فارس، اردبیل، خراسان رضوی و گلستان با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی خود تاکید کرد: وعده‌های بدون پشتوانه به مردم نمی‌دهم.

به گزارش بورس فوری، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین گفت و گوی تلویزیونی خود از طریق شبکه‌های استانی با مردم استان‌های فارس، اردبیل، خراسان رضوی و گلستان با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی خود تاکید کرد: وعده‌های بدون پشتوانه به مردم نمی‌دهم.

موضوع تمرکززدایی ، انتخاب استانداران بومی، دادن اختیارات و قدرت بیشتر اجرایی به استانها، شناسایی نخبگان ، افزایش  یارانه ، استفاده از ظرفیت های بومی و منطقه ای ، تاکید بر محرومیت زدایی، نهضت خانه سازی و چند مساله محوری دیگر از مهمترین مسایل مطرح شده توسط محسن رضایی در این گفت و گو بود.

زمان وعده های بی پشتوانه به سرآمده است

محسن رضایی که با وعده دولت اقدام و تحول به صحنه انتخابات ریاست جمهوری آمده است در گفت و گوی تلویزیونی خود با این استان ها، گفت: باید برای شکستن محاصره اقتصادی، زندگی بهتر و تشکیل دولت وحدت ملی و اینکه همه ایرانیان ایرانی هستند و شهروند درجه یک و دو در قاموس نظام جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت، دوباره باید قیام جدیدی را آغاز کنیم و همدل و همصدا شویم.

رضایی با بیان اینکه زمان وعده های بی پشتوانه پایان یافته است، گفت: این نگاه و رویکردی که برای همه استان ها یک نسخه واحد از تهران صادر شود تغییر خواهد کرد.

رضایی، با طرح این پرسش که آیا نمی توان بار دیگر این همت را به خرج داد و دوباره با وحدت و انسجام همه اقوام و استان های کشور دور هم جمع  شویم و حرکت سومی را آغاز کنیم؟ ، ادامه داد: با وجود رهبری فرزانه انقلاب و جوانان غیرتمند این امر شدنی است.

وی گفت: این بارهم می توان با وحدت و انسجام همه ملت و اقوام و استان های مختلف کشور حرکت نویی از قیام فرهنگی و اقتصادی را آغاز کرد.

انتخابات مهندسی شده نیست

وی با بیان اینکه این طور نیست که از قبل انتخابات مهندسی شده باشد و فرد خاصی از صندوق بیرون بیاید ، گفت: این شما و مردم فهیم و بزرگ ایران هستید که سرنوشت انتخابات را رقم خواهید زد و اراده و انتخاب اصلی در دست شما ملت است.

این داوطلب انتخابات در بخش دیگری از گفت و گوی تلویزیونی خود گفت: امام بزرگوار ما در انقلاب اسلامی همه اقوم و همه استان ها را دور هم جمع کرد و انقلاب اسلامی را با حمایت مردم و و آحاد مختلف کشور به پیروزی رساند و نه غرب و نه شرق هیچ کدام نتوانستنند در مقابل ملت ایران بایستند.

او تصریح کرد: برای بار دوم و در جنگ تحمیلی که پنج استان کشور اشغال شده بود و بیش از ۵۰ کشور دنیا نیز پشت سر صدام حسین در یک جنگ نابرابرعلیه ملت به پا خواستند ،امام (ره ) باز هم همه استانها و اقوام را دور هم جمع کرد و با وحدت ملی آنها را به زباله دانی تاریخ فرستاد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده در دولت اقدام و تحول دوباره همه استان ها و اقوام را گردهم می آورم و برای آبادانی و پیشرفت و رفاه مردم این سرزمین برنامه دارم.

رضایی یادآورشد: در دولت من ایران برای همه است، قدرت باید برای همه ایرانیان ، زندگی و رفاه باید برای همه اقوام این سرزمین باشد و دولت ما با تکیه بر توان و حمایت های مردم این کارها را انجام خوهد داد.

وی افزود: البته مکانیسم ها و شرایط اجرای این کارها و تحولات در دولت اقدام و تحول مشخص شده است ما در هر استانی مناطق اقتصادی ایجاد خواهیم کرد ،اختیارات، مسئولیت و قدرت اجرایی به هر استانی می دهیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در بخش دیگری از گفت وگوی تلویزیونی خود تصریح کرد: ما دوباره استانها و اقوام را به میدان می آوریم، مناطق اقتصادی درست می کنیم، اختیارات و مسئولیت و قدرت اجرایی به استان ها می دهیم.

رضایی یادآور شد: اگر مردم هر استان در بانکی سپرده گذاری و سرمایه گذاری می کنند، این سپرده ها باید همان جا و در همان مناطق هزینه و صرف آبادنی و رفاه و آسایش همان مردم شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه نخواهیم داد سپره ها و ثروت و دارایی های مردم در استان های مختلف در اختیار عده ای خاص درتهران قرار بگیرد بعد تبدیل به ارز شود و این ارز برای منافع آن افراد خاص از کشور بیرون رود.

نهضت خانه سازی ایجاد می‌کنیم

رضایی بیان کرد: از مهم‌ترین کارهای دولت ما این خواهد بود که نهضت بزرگ خانه سازی ایجاد خواهیم کرد و مردم را با ۱۰ درصد آورده صاحب خانه می‌کنیم.

وی افزود: اکنون هر خانه ۸۰ متری ۳۲۰ میلون تومان هزینه دارد اما در دولت ما هر کس ۳۰ میلیون تومان و ۱۰ درصد این مبلغ را بیاورد مابقی پول را از بانکها وام می‌دهیم و همان خانه در وثیقه بانک خواهد ماند تا همه اقساط پرداخت شود.

وی ادامه داد: در اروپا و آمریکا هم همینگونه عمل می‌شود و وام رهنی وجود دارد. برخی مدیران تحصیلکرده غرب، افکار غربی را می‌آورند اما تجارب غربی‌ها را نمی آورند. اگر بخش مسکن را رونق ببخشیم ۳۰۰ صنعت پشت سر آن به راه خواهد افتاد و نقش مهمی در اشتغال زایی خواهد داشت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: صاحب این نظام، مردم هستند ما خود را سپر ملت ایران می کنیم و مشکلات را حل خواهیم کرد، نمی‌گذاریم غم و غصه ای که به چهره ملت نشسته تداوم یابد. اجازه نمی‌دهیم غبار نان قرضی، زباله گردی، کولبری بر قامت بلند ملت ایران بنشیند. پارتی‌بازی و بی‌عدالتی باید کنار برود و ما این کار را خواهیم کرد.

رضایی افزود: حفظ کرامت انسانی مهمترین هدف دولت ما است. مسئله ازدواج جوانان مورد توجه است. در مرحله نخست به بانوان خانه دار که بیش از ۲ فرزند داشته باشند بعد از ۶ ماه آموزش حقوق پرداخت خواهیم کرد، ارتقای کرامات انسانی را از داخل خانه آغاز خواهیم کرد و کسب و کارهای خانگی را توسعه خواهیم داد و اولین توجه ما به اقشار آسیب‌پذیر خواهد بود.

0 نظر:

نظر بدهید