معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان
عملیات بازسازی معدن کرومیت فرومد انجام شود

به گزارش بورس فوری، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات زیست‌محیطی معدن کرومیت کاریز شهر که در روستای فرومد شهرستان میامی برگزار شد، اظهار داشت: این معدن باید به فعالیت خود ادامه دهد و عملیات بازسازی آن انجام شده و نباید مانع فعالیت آن شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: تامین منافع باید دوجانبه باشد و منافع هم صنعتگر یا تولیدکننده و بهره‌بردار معدن کرومیت و هم مردم را تامین کند.

شریفی‌نژاد بیان کرد: هر فعال اقتصادی در حوزه فعالیت خود مسئولیت اجتماعی دارد که باید به آن‌ها پایبند باشد تا حداقل آسیب را به محیط پیرامونی خود وارد کند و بتوانیم پاسخگوی ذی‌نفعان که همان مردم هستند، باشیم و به مطالبات آن‌ها پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: حفظ محیط‌ زیست در اولویت است و سازمان حفاظت محیط‌ زیست باید چرخه‌های اندازه‌گیری استاندارد خود را انجام دهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز نظارت‌های خود را بیشتر کند تا بتوانیم با آسودگی خاطر دست‌اندازها و موانع تولید را برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: کار درست که همان تولید و اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی است باید به شکل صحیح انجام شده تا در آینده حداقل تبعات و عوارض زیست‌محیطی و اجتماعی را در پی داشته باشد.

به گزارشی از خبرگزاری فارس، شریفی‌نژاد با بیان اینکه تعداد بازنشستگان معدن نشان از نوعی عمران و آبادانی در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم شاهد این باشیم که بتوانیم بهره‌برداری مناسبی از تمام ظرفیت معدن کرومیت داشته باشیم.

0 نظر:

نظر بدهید