حسن سبحانی با شعار «اقتصاد بدون ربا» ثبت نام کرد
نماینده ادوار مجلس گفت: ضمن باور به کارآمدی به قانون اساسی با شعار «اقتصاد بدون ربا» در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شدم.

به گزارش بورس فوری، «حسن سبحانی» نماینده ادوار مجلس و اقتصاددان صبح‌ امروز(چهارشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

نماینده ادوار مجلس در نشست خبری گفت: استقلال سیاسی کشور ما هنوز مورد تحقیر و رجعت به تباهی قرار دارد. زیرا گسترش استقلال سیاسی در گرو تأمین نیازهای افراد و ریشه کن شدن فقر، محرومیت و رسیدن به توسعه و استقلال اقتصادی است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مناسبات حاکم بر شرایط اقتصادی کشور آنچنان در چمبره روابط ناسالم و استثماری قرار دارد که توسعه اقتصادی با مشکلات جدی مواجه است.

سبحانی تصریح کرد: اینجانب به عنوان استاد اقتصاد دانشگاه تهران با علم به مخاطرات این تهدیدها، واقف به مشکلات این مسیر هستم. ضمن باور به کارآمدی به قانون اساسی و با هدف مهار نرخ تخریب اقتصاد و جامعه ایران با شعار «اقتصاد بدون ربا» در انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شدم.

وی ادامه داد: تصمیم دارم تا علیرغم بی عنایتی های گذشته برای بار سوم سرمایه یک عمر تلاش علمی و عملی خویش در دانشگاه، مجلس و دولت را پیشکش بهبود اقتصاد ملی کنم.

0 نظر:

نظر بدهید