رئیسی از بورس بازدید کرد
سید ابراهیم رئیسی با حضور در تالار بورس تهران با علی صحرایی دیدار و گفت و گو کرد. پیش از این تنها آیت ا... هاشمی رفسنجانی از بورس بازدید کرده بود.

به گزارش بورس فوری، سید ابراهیم رئیسی با حضور در تالار بورس تهران با علی صحرایی دیدار و گفت و گو کرد. پیش از این تنها آیت ا... هاشمی رفسنجانی از بورس بازدید کرده بود.

رئیسی با حضور در تالار بورس اوراق بهادار از نزدیک با معامله گران تالار به گفت و گو پرداخت. این اقدام رئیسی در آخرین روزهای منتهی به رای گیری برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نشان از توجه این کاندیدا به بازار سرمایه دارد.

 

آیت الله رئیسی در این بازدید و حضور در تالار معاملات بورس تهران به جایگاه مهم بورس در اقتصاد ملی اشاره کرد و گفت: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی صورت گرفته ریشه مشکلات شناسایی  و راهکارهای برون رفت از بحران موجود با استفاده از ساز و کارهای تخصصی ارایه می شود.

وی تاکید کرد: با همت و همکاری همه اهالی بازار سرمایه موضوعات حل شده و اعتماد به بازارسرمایه باز خواهد گشت.

رئیسی پیشتر درباره بازار سرمایه گفته بود:"موضوع بازار سرمایه مهم است زیرا مردم اعتماد کردند برای اینکه بتوانند نفعی حاصل کنند اما چون عرضه مقدار تقاضا نبود و همچنین مدیریت و نظارت بر این بازار نبود این وضعیت پیش آمد باید به سهامداران خود هزینه بدهیم و در یک کلمه دولت نباید از بورس به عنوان قلک استفاده کند.

با حضور رئیسی در تالار بورس شاخص تا ۴ هزار و ۸۷۵ واحد رشد پیدا کرد.

پس از آیت الله هاشمی رفسنجانی این دومین بازدید یک رییس قوه از تالار بورس است.
حضور ایشان در تالاربورس دلگرمی بزرگی برای بازار سرمایه است .

0 نظر:

نظر بدهید