واکسیناسیون عادلانه را در دستور کار قرار می‌دهم
نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در دولت من در اولین فرصت واکسیناسیون عادلانه و سریع را به اتمام رسانده و این بلا را از سر مردم کوتاه می‌کنم

به گزارش بورس فوری، عبدالناصر همتی بعد از ظهر سه‌شنبه در گفتگوی تلویزیونی با مردم البرز اظهار کرد: نکته‌ای که در ابتدای صحبتم با شما باید بگویم مسئله جانباختگانتان از کروناست، برای بسیاری از این افراد حتی نتوانستید مراسم ختم بگیرد که بنده به شما تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: امیدوارم در دولت خودم در اولین فرصت واکسیناسیون عادلانه و سریع را به اتمام برسانیم و این بلا را از سر مردم کوتاه کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: در خصوص اینکه چرا وارد عرصه انتخابات شدم چند نکته‌ای را عرض می‌کنم، شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست و اگر روش فعلی اداره اقتصاد را دوباره پیش بگیرید شرایط بدتر از این هم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم در استان‌های مختلف کشور گرفتار مشکلات بیکاری و معیشتی هستند و وضعیت اقتصادی آنها به دلیل مشکلات تحریم و فشار حداکثری دشمن به مراحل نامطلوبی رسیده است.

همتی با بیان اینکه تغییر ریل اقتصادی کشور از اولویت‌های من است، گفت: یکی از دلایل مشکلات فعلی حاکم شدن نگاه سیاسی بر اقتصاد است و این امر باعث شده است تا نتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های استانی به پیشرفت آن منطقه برسیم.

نگرش اقتصادی در بین مسئولان ما کم است

وی اظهار کرد: نگرش اقتصادی در بین مسئولان ما کم است، چرا این حرف را می‌زنم به دلیل اینکه در دنیا سیاست در خدمت اقتصاد است و با طراحی‌های ایجادشده به رفاه مردم خود می‌پردازند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: هر اقدامی در کشور صورت می‌گیرد باید برای جیب مردم منفعت داشته باشد، مردم هم از کسی که به رأی دادند توقع ندارند تا آنها را از نظر اقتصادی فقیرتر و از نظر اجتماعی و سیاسی محدودتر کند.

وی تصریح کرد: به این خاطر وارد گود انتخابات شدم که تخصص اقتصادی دارم و طی جهل سال گذشته اقتصاد کشور را زیر نظر داشته و مراکز بزرگ اقتصادی مانند بانک مرکزی را مدیریت کرده‌ام، همچنین به مسائل بین‌الملی و تنگناهای این حوزه اشراف دارم.

همتی با بیان اینکه می‌دانم که گیرهای کشور در کجاست، خاطرنشان کرد: برای این وارد صحنه شدم تا ریل‌گذاری اقتصادی را اصلاح و از آخرین فرصت بهبود اقتصادی کشور بهره ببریم.

تنها برای ۴ سال می‌خواهم رئیس جمهور شوم

وی با بیان اینکه تنها برای چهار سال می‌خواهم رئیس جمهور شوم، گفت: تا به حال رؤسای جمهوری که بر سر کار آمده‌اند به خاطر محافظه‌کاری جهت رأی آوردن در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری خود کارهای اساسی برای اصلاح اقتصاد انجام نمی‌دهند، به همین دلیل تنها برای چهار سال می‌خواهم سر کار باشم تا در این مدت اقدامات اساسی اقتصادی را برای مردم انجام دهم.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: مشکلی که در زمینه استان‌ها وجود دارد این است که یک راهبرد ملی برای توسعه اقتصادی استان‌ها وجود ندارد.

وی بیان کرد: هر کدام از استان‌ها ظرفیت‌های مختلفی دارند برای همین باید این کلکسیون مشکلات را که حاصل نگاه اداره متمرکز است باید از صحنه اقتصاد کشور حذف کنیم.

همتی با بیان اینکه وقتی تنها به تهران و چند شهر بزرگ متمرکز می‌شویم حاصل کار آن است بقیه نقاط به حاشیه تبدیل می‌شوند، گفت: این نگاه غلط باعث شده است تا روستاها و شهرهای کوچک خالی از سکنه شده و ساکنان آنها تبدیل به حاشیه‌نشین شهرهای بزرگ شوند که این امر منجر به پیدایش مشکلات بسیاری می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت اول بنده این است که تصمیمات اقتصادی جایگزین تصمیمات سیاسی در استان‌ها شوند، اظهار کرد: راه کار این کار این است که تصمیمات سیاسی جای خود را به تصمیمات اقتصادی بدهند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: وقتی تصمیمات سیاسی باشند نگاه نیز امنیتی می‌شود، در حال حاضر نیز چون تصمیمات به طور سیاسی و از مرکز ابلاغ می‌شود، راه‌کارها نیز امنیتی و سیاسی است.

0 نظر:

نظر بدهید