معاملات بازار خودرو به بعد انتخابات موکول شد
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری بازار خرید و فروش خودرو متوقف شده و همه به نوعی منتظر تعیین و تکلیف رئیس جمهور آینده هستند تا شاید گشایشی در تغییرات قیمتی بازار بوجود بیاید.

به گزارش بورس فوری، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری بازار خرید و فروش خودرو متوقف شده و همه به نوعی منتظر تعیین و تکلیف رئیس جمهور آینده هستند تا شاید گشایشی در تغییرات قیمتی بازار بوجود بیاید.

 بازار خرید و فروش خودرو در روزهای پایانی هفته اخیر همچنان شاهد توقف معاملات است. البته در روزهای گذشته کاهش عرضه برخی از محصولات توسط شرکتهای خودروساز عاملی شد تا قیمت تعدادی از خودروها رشد دو تا سه میلیون تومانی را تجربه کنند اما روی هم رفته انتخابات ریاست جمهوری عاملی شده تا هم خریدار و هم فروشنده دست از معاملات بکشند و منتظر تعیین و تکلیف ریاست جمهوری کشور باشند عده ای نگران افزایش قیمتها و برخی دیگر خوش بین به ثبات قیمتها در بازار خودرو هستند اما روی هم رفته توقف معاملات عاملی شده تا بازار خودرو در رکود مطلق به سر ببرد.

هم اکنون در بازار خودرو سمند ال ایکس 191 میلیون تومان، پژو 206تیپ دو با قیمت 206 میلیون تومان، پژو 206تیپ پنج 259 میلیون تومان، پژو 206 صندوقدار 246 میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین تیبادو صندوقدار 129 میلیون تومان، کوئیک آر 158 میلیون تومان، ساینا 146 میلیون تومان و تیبادو 136 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

منبع: تسنیم

0 نظر:

نظر بدهید