حاشیه‌نگاری مهر از دومین روز ثبت‌نام انتخابات؛ روز شورش منتخب جمهور علیه جمهوریت/ شلوغ‌کاری در خیابان فاطمی
ثبت‌نام از داوطلبین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در دومین روز خود، با هیاهو و جنجال‌های رئیس‌جمهور سابق که به همراه طرفدارانش به خیابان فاطمی آماده بود، انجام شد.

به گزارش بورس فوری، دومین روز ثبت‌نام داوطلبین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد که ساعات پایانی روز گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور دوره نهم و دهم ریاست‌جمهوری، قرار است روز چهارشنبه برای ثبت‌نام در انتخابات حوالی ساعت ۹ صبح به ساختمان وزارت کشور مراجعه کند، منتشر شد. در ساعات آغازین شروع ثبت‌نام بود که برخی خبرنگاران به خبر حضور احمدی‌نژاد برچسب تأیید می‌زنند و می‌گویند خبر صحت دارد و او حدود ساعت ۹ و نیم برای انجام روند ثبت نام حضور پیدا خواهد کرد.

گزارش‌های میدانی اطراف ساختمان وزارت کشور خبر حضور احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام را تقویت کرد، عده‌ای با تجمع در اطراف ساختمان وزارت کشور، حمایت خود را از احمدی‌نژاد اعلام کردند.

در این میان ساعت حدود ۹ و ۳۰ دقیقه بود که صادق خلیلیان وزیر کشاورزی دولت دهم نیز با حضور در محل وزارت کشور نسبت به ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اقدام کرد اما خبرنگاران چنان در تب‌وتاب حضور احمدی‌نژاد بودند که تمرکز دوربین رسانه‌ها از خلیلیان منحرف شد.

0 نظر:

نظر بدهید