سود سهامداران «کچاد» از ۱۵ شهریور ماه پرداخت می‌شود
مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، زمان بندی پیشنهادی هیات مدیره در خصوص پرداخت سود نقدی به دارندگان سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (با نماد بورسی کچاد) را اعلام کرد.

به گزارش بورس فوری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، زمان بندی پیشنهادی هیات مدیره در خصوص پرداخت سود نقدی به دارندگان سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (با نماد بورسی کچاد) را اعلام کرد.

به گزارش  از سامانه کدال، در نامه «ناصر تقی زاده» آمده است: در اجرای ماده ۱۲ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار بدین‌وسیله برنامه زمانبندی پیشنهادی هیات مدیره در خصوص پرداخت سود نقدی به دارندگان سهام در تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند99 شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به شرح ذیل به اطلاع سهامداران می‌رسد.

1- سهامداران حقیقی:
سهامداران حقیقی (سجامی): برای تسهیل امور سهامداران سود مصوبه سهامداران حقیقی دارای کد سجام با عاملیت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب اعلامی در سامانه سجام در تاریخ ۱۵ شهریور 1400 پرداخت می شود.
سهامداران حقیقی (غیرسجامی): در خصوص پرداخت سود سهام حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند یا مطالبات از سنوات پیش دارند می‌توانند از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ لغایت ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ با مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک سپه در سراسر کشور و با ارائه کارت ملی نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

2- صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری:
سود سهام صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری، با ارائه درخواست کتبی آگهی تاسیس، مجوز فعالیت و اعلام شماره حساب بانکی به واحد امور سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ به حساب متعلق به صندوق یا سبد واریز می‌شود.

3- سهامداران حقوقی:
سود سهامداران حقوقی از تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ با ارائه آگهی ثبتی و آخرین تغییرات اعلام شماره حساب بانکی متعلق به شخص حقوقی واریز ز می شود.

0 نظر:

نظر بدهید