تولید فخوز در بهار ۱۴۰۰ چگونه بود؟
شرکت فولاد خوزستان با نماد فولاد یکی از شرکت های بزرگ ایران و از جمله غول های بورسی محسوب می شود که به تازگی گزارش ماهانه خود در خرداد ماه سال جاری را منتشر کرده است. عملکرد فخوز در فصل بهار چگونه بود؟

به گزارش بورس فوری، فولاد خوزستان با نماد فخوز یکی از غول های فولادی ایران است که به تازگی گزارش ماهانه خود در خردادماه را منتشر کرده است. بدین ترتیب حالا می توان عملکرد این شرکت فولادی در فصل بهار را مورد بررسی قرار داد. 

فروش ریالی فخوز کاهشی بود یا افزایشی؟

بر اساس گزارش ماهانه ارائه شده فخوز در سایت کدال، فروش ریالی شرکت در خرداد ماه ۳۵.۷۵۵ میلیارد ریال بوده است.

در مجموع فروش فصل بهار، شرکت در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۰۹.۰۶۷ میلیارد ریال را به ثبت رساند که نسبت به فروش ۴۸.۰۹۵ میلیارد ریالی دوره مشابه در سال ۱۳۹۸ از رشد ۱۲۷ درصدی بر خوردار بوده است.

محصولات تولیدی شرکت بلوم و بیلت داخلی، اسلب داخلی و گندله می‌باشد. بر اساس گزارش ارائه شده، شرکت در حوزه فروش مقداری کاهشی بوده و این افزایش فروش ریالی عمدتا مربط به افزایش نرخ می‌باشد.

تولید فخوز در بهار ۱۴۰۰ چگونه بود؟

در حوزه تولید، خرداد ماه تولید شرکت ۸۲۰.۳۱۶ تن بوده و در مجموع در فصل بهار تولید کل شرکت به ۲.۴۹۶.۰۰۳ تن رسیده که کاهشی ۰.۰۵ درصدی نسبت به فصل بهار گذشته داشته است. شرکت در دوره مشابه سال گذشته تولید ۲.۶۳۸.۰۷۰ را به ثبت رسانده است.

فروش مقداری کاهش یافت

در حوزه فروش مقداری، شرکت در خرداد ماه فروش ۲۷۷.۶۵۳ تن را به ثبت رسانده و در مجموع فصل بهار فروش شرکت به ۸۵۷.۱۰۰ تن رسیده که نسبت به فروش ۱.۱۳۳.۱۱۶ فصل دوره مشابه در سال ۱۳۹۸، با کاهش ۳۲ درصدی روبرو بوده که این کاهش مربوط به عدم فروش گندله در فصل بهار ۱۴۰۰ می‌باشد.

در انتها به این نتیجه می‌رسیم که عملکرد شرکت در فصل بهار ۱۴۰۰ به نسبت سال گذشته، در بخش تولید و فروش مقداری کاهشی بوده و افزایش فروش ریالی عمدتا مربوط به افزایش نرخ بوده است.

 

0 نظر:

نظر بدهید