قیمت دلار در بازارهای مختلف (۱۴۰۰/۰۴/۰۷)
قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد.

 قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد. 

به گزارش بورس فوری، در معاملات امروز -دوشنبه هفتم تیر- در بازار آزاد روند تغییرات قیمت دلار صعودی شد و ۲۰۰ تومان افزایش یافت.
قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۳ هزار و ۹۰۲ تومان ثبت شد و در نیمه روز با افزایش ۱۵۰ تومانی به ۲۴ هزار و ۱۴۹ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۴ هزار و ۱۴۱ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۳۹۱ تومان افزایش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با افزایش ۳۵۲ تومانی نسبت به روز یکشنبه ۲۸ هزار و ۵۵۲ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۸ هزار و ۶۸۹ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۸ هزار و ۸۳۷ تومان ثبت شد.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز یکشنبه ۲۲۷ تومان افزایش داد و ۲۴ هزار و ۲۶۵ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۱۳۰ تومان افزایش یافت و در نیمه روز به ۲۸ هزار و ۷۳۷ تومان اعلام شد.
قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۲۹ هزار و ۹۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۷۲۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز یکشنبه ۳۰ تومان افزایش داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز 

0 نظر:

نظر بدهید