همه گزینه‌های یک زندگی ایده‌آل روی میز است
در زندگی همه ما حداقل یک دوست یا همکار خوش‌سلیقه وجود دارد که در انتخاب فیلم و سریال، بازی و یا حتی مسائل کاری، به او مراجعه می‌کنیم.

به گزارش بورس فوری، مانیتور M7 دقیقا همان دوست یا همکار خوش سلیقه است که شرکت سامسونگ آن را در سری نسبتا جدید Smart، به منظور تجربه یک زندگی ایده‌آل معرفی کرد. با این دستگاه دیگر نیازی به کیس‌های سنگین و جاگیر کامپیوتر و یا حتی کنسول‌های بازی نیست. این نمایشگر همه‌کاره هرچیزی را که نیاز دارید در مقابل شما قرار می‌دهد تا با دقت‌ بیشتر و لذت‌بخش‌تر از همیشه به راحتی کار کنید، بازی کنید و به تماشای فیلم و سریال دلخواهتان بنشینید.

تجربه‌ای هوشمند با برنامه‌های دلخواه‌تان

مانیتور M7 سامسونگ با تکنولوژی UHD 4K (وضوح تصویر3840 در 2160)، پشتیبانی از فناوری HDR10 و توانایی ارائه بیش از 1 میلیون رنگ، کیفیت تصویری چشمگیر و خیره‌کننده را به نمایش می‌گذارد. با M7 دیگر نیازی به جابه‌جایی نیست، فناوری Auto Source Switch plus به محض روشن شدن دستگاه‌های اطراف، آن‌ها را تشخیص می‌دهد و سیگنال صحیح را نشان می‌دهد تا نیازی به جست‌وجوی ورودی صحیح در منو نباشد. همچنین این دستگاه به تطبیق خودکار نور و صدا مجهز است و با توجه به روشنایی محیط شما، نور خروجی از دستگاه را تنظیم می‌کند و در مورد صدا به بررسی موقعیت و حالت‌های محتوا می‌پردازد و بهترین صدا را برای هر بیننده‌ای ارائه می‌دهد. از ذکر این موضوع هم غافل نشویم که با Samsung TV plus بدون نیاز به دانلود و یا حتی ثبت‌نام می‌توانید برنامه‌های دلخواهتان را تماشا کنید.

همه چیز تحت فرمان شماست

چراغ ها را خاموش کنید، پرده‌ها را پایین بکشید و سیستم گرمایشی را در دمای مطلوب خود قرار دهید. همه این‌ها با مانیتور هوشمند M7  محقق میشود. این محصول که از سیستم عامل Tizen سامسونگ بهره می‌برد با اپلیکیشن SmartThings و همراهی فناوری اینترنت اشیا ( IOT ) کمک می‌کند تا وسایل اطرافتان تحت امر شما باشند. علاوه بر این Bixby و Alexa و Google Assistant دستیار همیشگی شما در این محصول است و با ویژگی صدای میدانی Far Field Voice)) شما می‌توانید دستیار صوتی خود را از هرکجای خانه فعال کنید و مستقیما به مانیتور فرمان دهید و آنچه را نیاز دارید به زبان آورید. این مانیتور همچنین دارای یک کنترل از راه دور است که با طراحی بهینه تمام قالبیت‌های مانیتور را در دسترس شما قرار می‌دهد. بنابراین M7 نه تنها یک مانیتور بلکه یک تلویزیون قدرتمند برای خانه شما هم محسوب می‌شود.

یک ضربه و تمام

مانیتور هوشمند M7 از وای‌فای 5 و بلوتوث نسخه 4.2 برخوردار است. قابلیت Samsung DeX اتصال گوشی‌های سامسونگ را به این مانیتور بسیار راحت کرده است و به کمک airplay 2 می‌توانید دستگاه‌هایی مثل آیفون، آیپد و یا مک بوک خود را بدون دردسر به M7 متصل کنید. مهم‌تر آنکه شما به وسیله ویژگی Tap view با یک ضربه می‌توانید گوشی خود را متصل کنید و لذت صرفه جویی در زمان و تسهیل اتصال را تجربه کنید.

بهره‌وری مستقل

با داشتن مانیتور M7 در خانه خود می‌توانید در وب جستوجو کنید، مدارک و اسناد کاری خود را ویرایش کنید و به طور کلی روی پروژه‌های خود کار کنید بدون اینکه به کامپیوتر یا دستگاه دیگری نیاز پیدا کنید. با حالت کاری جدیدی که این مانیتور ارائه داده است می‌توانید از راه دور به کامپیوترهای دیگر دسترسی داشته باشید و اسناد و مدارک کاری خود را ویرایش و تدوین کنید. این محصول از Microsoft 365 هم پشتیبانی می‌کند. این مانیتور دارای یک گجت حرفه‌ای‌ست، شرکت سامسونگ با یک دوربین آهن‌ربایی که جداگانه عرضه می‌شود، برقراری تماس و مکالمه تصویری با دوستان و همکاران را برای شما ساده کرده است و به این ترتیب ضامن حضور حرفه‌ای شما در ارائه‌ها و کنفرانس‌های کاری و حتی راحتی و آرامش حین تماس تصویری با دوستان‌تان شده است. این دوربین همچنین با کاور و قابلیت جدا شونده خود امنیت حریم خصوصی شما را نیز بالا می‌برد.

حس خوب برنده بودن

در زمان انجام بازی‌های ویدئویی با M7 می‌توانید بدون اینکه احتیاجی به خروج از صفحه بازی باشد، تنظیمات مهمی مانند نسبت اندازه صفحه و زمان پاسخگویی را تنظیم کنید تا پیروزی برای شما تبدیل به عادتی همیشگی شود. همچنین با نسبت تصویر 21:9 تمام جزئیات بازی در مقابل شماست و به طور وسیعی روی بازی احاطه دارید. این مانیتور هوشمند، مجموعه منحصربه‌فردی از بازی‌های ویدئویی را بدون نیاز به کنسول‌ و یا کامپیوتر در اختیار شما می‌گذارد.     

مانیتور M7 سری Smart سامسونگ شامل 3 درگاه USB 2.0، 2 درگاه HDMI 2.0 و همچنین یک درگاه Type-C می‌باشد و گواهی EYE comfort  را نیز دریافت کرده است که با حذف نور آبی خستگی چشم‌ها را به حداقل می‌رساند و افزون بر این‌ها به Eye Saver، تصویر بدون لرزش و بلندگوی داخلی نیز مجهز است.

در مجموع داشتن امکاناتی مانند اتصال راحت و بی‌دردسر، ارائه سرویس‌های آنلاین، خدمات پرکاربرد اینترنتی و همچنین عدم نیاز به کامپیوتر و کنسول جداگانه، این محصول را به انتخابی مطمئن و کامل تبدیل کرده است که همچون یک دوست خوش‌سلیقه همراه همیشگی شماست.

0 نظر:

نظر بدهید