نکته‌ها و ترفندهای بهینه‌سازی گوشی‌های گلکسی سامسونگ
شرکت سامسونگ همیشه به ایجاد شرایطی راحت و آسان متعهد است و بر این اساس با ارائه راهکارهای ساده، در دسترس و مقرون‌به‌صرفه، کاربران را در جهت استفاده از دستگاه‌های خود در بهترین شرایط راهنمایی میکند.

به گزارش بورس فوری، به همین سبب در سال 2016 تیم پشتیبانی، عیب‌یابی مشکلات و همچنین دریافت بازخورد سامسونگ تشکیل شد. از آن زمان سامسونگ به بهبود و پیشبرد این خدمات به عنوان یکی از حقوق کاربران ادامه داده و در همین راستا سیستم‌ها و پلتفرم‌های متنوعی را راه‌اندازی کرده که به کاربران برای حفظ کیفیت و افزایش عمر دستگاه خود کمک می‌کند.

عیب‌یابی خودکار با Samsung Members

با فرایند عیب‌یابی از طریق اپلیکیشن Samsung Members، کاربران می‌توانند به طور همزمان 27 ویژگی دستگاه خود را آزمایش کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به بررسی وضعیت باتری، عملکرد دوربین، شارژ بی‌سیم، تشخیص چهره و اتصال قلم هوشمند اشاره کرد. کاربران پس از ورود به برنامه Samsung Members، می‌توانند در منوی Support، با انتخاب گزینه «View Tests» و پس از آن انتخاب «همه آزمایش‌ها»، به بررسی کامل فرایند عیب‌یابی بپردازند. آن‌ها همچنین می‌توانند گزینه عیب‌یابی را در قسمت مراقبت از باتری و دستگاه که در تنظیمات دستگاه موجود است، پیدا کنند. نتایج حاصل از این فرایند می‌تواند کاربر را به نکات خاص و سوالات متداول در مورد دستگاه خود  هدایت کند. علاوه بر آن برای دریافت پاسخ‌های کاربردی و مفید، کاربران می‌توانند گزارش‌های خطا را برای همان قسمت دارای خطا ارسال کنند.

شرکت سامسونگ به طور مستمر و پیوسته با به‌روز رسانی نرم‌افزاری منظم و پیاده کردن نظرات و بازخورد کاربران، در بهبود وضعیت Samsung Members می‌کوشد. آخرین به‌روز رسانی Samsung Members که در اواخر آگوست سال جاری منتشر شد، با راهنمایی‌ها و اطلاعات بصری آسان، امکان بررسی راحت تمام عیب‌ها را برای کاربران فراهم کرد. برای مثال حسگر جدیدی در گلکسی‌های تاشو تعبیه شده که از طریقSamsung Members حالت انعطاف یا فلکس دستگاه تاشو را بررسی می‌کند تا از درستی آن اطمینان حاصل شود و همچنین قابلیت‌های جدید تشخیص خطای سیم‌کارت را نیز ارزیابی می‌کند.    

برای تست تشخیص چهره نیز سامسونگ گزینه‌ Start را طراحی کرده است که با نگه‌داشتن صحیح دستگاه زمان بیشتری برای آماده کردن صورت به کاربر می‌دهد. همچنین اکنون در صورت عدم تایید مشخصات بیومتریک با هدایت مجدد کاربران به تنظیمات، آن‌ها می‌توانند اطلاعات چهره و اثر انگشت خود را مجددا ثبت کنند و نقص‌های تشخیص را عیب‌یابی کنند و بدین ترتیب اطلاعات بیومتریک خود را در صورت عدم تایید دوباره به راحتی ثبت کنند.         

گسترش فناوری عیب‌یابی خودکار به دستگاه‌های بیشتر

شرکت سامسونگ با بهبود و ارتقای فرایند عیب‌یابی، کاربران را در یافتن راه‌حل‌ها و رفع مشکلات و آسیب‌های احتمالی توانمند کرده است؛ بهبود این فرایند و همچنین توجه به نظرات کاربران و مشتریان، دسترسی به اطلاعاتی را گسترش می‌دهد که نه تنها برای کاربران مفید است و آن‌ها را در تشخیص مشکلات کمک می‌کند، بلکه عملکرد بهینه دستگاه را نیز حفظ می‌کند.

به لطف این پیشرفت‌ها، روش‌های آسان، در دسترس و مقرون‌به ‌صرفه‌تری برای رفع مشکلات در اختیار کاربران قرار گرفته است و آن‌ها می‌توانند به راحتی عملکرد دستگاه خود را آزمایش کنند و در عین حال گوشی هوشمند یا تبلت خود را در بهینه‌ترین حالت نگه دارند. این شرکت همچنین قصد دارد در آینده فرایند عیب‌یابی را برای دستگاه‌هایی چون گلکسی Buds و Watch نیز اعمال کند.

0 نظر:

نظر بدهید