امام جمعه ورامین: مواضع نامزدهای انتخاباتی به اصول نظام اسلامی آسیب نرساند
امام جمعه ورامین با اشاره به اینکه داوطلبان برای رضای خدا و خدمت به مردم در صحنه انتخابات حاضر شوند گفت: مواضع نامزدهای انتخاباتی به اصول نظام اسلامی آسیب نرساند.

به گزارش بورس فوری، ظهر جمعه و در پی اعلام وضعیت نارنجی در ورامین و عدم اقامه نماز جمعه، آیت الله سید مرتضی محمودی با انتشار مطالبی با عنوان «پیام جمعه» ضمن عرض تبریک عید سعید فطر به مردم عزیز و متدین اظهار داشت: یک ماه روزه داری، توسل و توجه به پروردگار فرصتی ارزشمند بود که با لطف الهی مردم عزیز ما از آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه امید است این روزه‌ها موجبات بهره مندی از تقوای الهی را فراهم کرده باشد افزود: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم قدر فرصت جوانی را بدانند و این مقطع از سن خود را در راه کسب علم و عمل به تکالیف دینی سپری کنند که فرصت جوانی قابل برگشت نیست و افسوس خوردن نیز فایده ندارد.

امام جمعه ورامین گفت: حادثه تأثر انگیز شهادت تعدادی دانش آموز در افغانستان به دست تروریست‌های وابسته به استکبار مایه تأثر است، این حوادث و سکوت مجامع جهانی در برابر آنها تأسف بار است.

محمودی بیان داشت: گروهک‌های مزدور استکبار این گونه نونهالان شیعه را به خاک و خون می کشند و پرونده نکبت بار خود را سیاه‌تر می‌کنند، این مصیبت سنگین را به مردم داغ دیده افغانستان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی برای بار دیگر چهره پلید اسرائیلی‌ها را افشا کرد عنوان داشت: البته گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز با قدرت در برابر اسرائیل ایستادگی کردند و به آنها ثابت کردند که هرگز از آرمان‌های خود دست برنمی دارند و امروز همه ملت‌ها و دولت‌ها وظیفه دارند از مردم فلسطین دفاع کنند، البته نابودی اسرائیل اتفاق خواهد افتاد و انشاالله قبله اول مسلمین از دست اشغالگران آزاد خواهد شد.

امام جمعه ورامین اظهار داشت: یک توصیه هم به کسانی دارم که برای انتخابات ثبت نام می‌کنند و آن این است که برای رضای خدا و خدمت به مردم در صحنه انتخابات حاضر شوید و مواظب باشید حرف‌ها و مواضع شما به نظام اسلامی آسیب نزند، ما همه امانتدار این انقلاب و نظام هستیم و هر کس به انقلاب اسلامی ضربه بزند گناه بزرگی را مرتکب شده است.

0 نظر:

نظر بدهید