هجوم نرخ آلومینیوم به رکورد 10 ساله
قیمت آلومینیوم سه ماهه بورس فلزات لندن در ماه ژوئن به بیش از 2540 دلار در هر تن افزایش یافت ، سطحی که از آگوست سال 2011 مشاهده نشده و بالاترین میزان خود در 10 سال اخیر بوده است که البته این حدود قیمتی با عرضه زیاد و تقاضای شدید بخشهای خودرو ، بسته بندی و زیرساخت ها پشتیبانی می شود.

قیمت آلومینیوم سه ماهه بورس فلزات لندن در ماه ژوئن به بیش از 2540 دلار در هر تن افزایش یافت ، سطحی که از آگوست سال 2011 مشاهده نشده و بالاترین میزان خود در 10 سال اخیر بوده است که البته این حدود قیمتی با عرضه زیاد و تقاضای شدید بخشهای خودرو ، بسته بندی و زیرساخت ها پشتیبانی می شود.

به گزارش بورس فوری، روسیه در حال برنامه ریزی برای مالیات جدید صادرات بر محصولات فولادی ، نیکل ، آلومینیوم و مس است که هزینه تولید کنندگان آنها تا را حدود 2.3 میلیارد دلار بالا خواهد برد. علاوه بر این ، محدودیت تولید در استان تولید کننده یوننان در چین و ریتم آهسته افزایش ظرفیت، باعث افزایش تمایلات به فلز نقره ای شده است.
در عین حال مطابق با پیش بینی های جدید نرخ آلومینیم در سه ماهه جاری سال به طور میانگین 2592 دلاری خواهد بود و این نرخ برای کل سال 2021 معادل 2878 دلار یعنی 300 دلار بالاتر بسته می شود.

0 نظر:

نظر بدهید