۲عرضه اولیه از "کگل" مهمان بورس/ مجوز ایمیدرو آمد و تنها تصویب هیات دولت ماند
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ برگزار شد.

به گزارش بورس فوری، براساس این گزارش، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با حضور ۷۹/۷۶ درصد سهامداران تشکیل شد.

ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با اشاره به اینکه اکتشافات جدیدی را در سطح کشور خواهیم داشت، اظهارکرد: برای بازدهی "کگل" برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شده که در اینده به نفع سهامداران و شرکت تمام خواهد شد ضمن آنکه می‌توان این قول و نوید را به سهامداران داد که نسبت به شاخص‌کل، از بهترین شرکت‌های بازارسرمایه نام بگیریم.

وی ادامه داد: در سال۱۳۹۹ این شرکت بزرگ‌ترین شرکت از نظر تولید کنسانتره به میزان ۴۲درصد، گندله ۲۷درصد، ۴میلیون تن آهن اسفنجی و ۸۰۰ هزار تن شمش از سهم بازار را به خود اختصاص داده بود؛ گل گهر ۸میلیون تن انواع محصول را در سبد خود داشته و رشد ۱۴درصدی را از این حیث به نام خود در سال ۹۹ ثبت کرده است.

وی اظهار کرد، درآمد شرکت اصلی در سال۱۳۹۹، ۱۲۵درصد رشد داشته و در بحث سود خالص ۱۴هزار میلیارد تومان سود کسب کرده است.

ایمان عتیقی گفت: تا ۴۰روز آینده ۲ زیرمجموعه شرکت به نام‌های «جهان فولاد سیرجان» و «گوهر ترابر» وارد بازار سرمایه خواهد شد.

مدیرعامل "کگل" درخصوص اخذ مجوز برای استخراج نیز گفت: برای معدن ۳ جنوبی که ذخیره عالی داشته از ایمیدرو مجوز نهایی اخذ شده و در انتظار تصویب در هیات دولت نشسته‌ایم.

وی همچنین افزود: برای تعیین نرخ فروش در حال چانه‌زنی هستیم.

بعد از تصویب صورت های مالی گل گهر به هر سهم ۱۳۰ تومان سود تعلق گرفت.

0 نظر:

نظر بدهید