هرگونه تخلف انتخاباتی به نفع هر جریانی خیانت است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت:هرگونه تخلف انتخاباتی به نفع هر جریانی خیانت است.

به گزارش بورس فوری، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرامون پیام سال و اینکه از سرمایه‌گذاران پشتیبانی و رفع مانع تولید شود در حقیقت مرهمی بر روی زخم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: گاهی فردی برای تولید حتی فرش زیر پای خود را نیز فروخته و وام گرفته است ولی متأسفانه در کار او گره و قفلی به وجود آمده است.

عبادی با اشاره به اینکه اگر از مردم در حوزه اقتصاد پشتیبانی شوند، خودشان مسائل را حل می‌کنند، گفت: متأسفانه عدم پشتیبانی‌ها و حمایت‌ها برخی از افرادی که می‌توانستند خدمت کنند مردم را دلسرد کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت نیست، اظهار کرد: در نظام‌های مردم‌سالار دولت به معنای خدمت گذار و صاحب کشور در حقیقت مردم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید شرایط را برای رأی آزادانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا فراهم و امانت آنان را حفظ کنیم، بیان‌کرد: هر گونه تخلفی در این زمینه به نفع هر جریانی خیانت است.

عبادی ضمن تشکر از مسئولین مرتبط با مبارزه با کرونا اظهار کرد: طی یک سال گذشته بسیاری فداکارانه در راستای حفظ سلامت مردم تلاش کردند اما ویروس حقیقی در واقع ویروس فرهنگی و سیاسی غرب است که به راحتی جنایت می‌کند.

وی گفت: جنگ و مبارزه با انقلاب هم در واقع یک جنگ بین‌الملل بود که همه قدرت‌های جهانی در آن حضور داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به جنایت‌های علیه فلسطین و نماز گذران در مسجد الاقصی اظهار کرد: به راستی سازمان‌های بین‌المللی در این جنایت‌ها کجای کار هستند و چرا سکوت پیشه کرده و از دور نگاه می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه برخی قدرت‌های بین‌المللی جنایت‌های صهیونیست را دفاع از حق مشروع و مقاومت فلسطین را تروریست می‌نامند، یادآور شد: متأسفانه برخی کشورهای اسلامی نیز سکوت پیشه کرده و هیچ اقدامی نمی‌کنند.

وی یادآور شد: در منطق قانون اساسی ما ظلم کردن و ظلم پذیرفتن ممنوع است.

0 نظر:

نظر بدهید