سهامداران کدام نمادهای بورس منتظر سود نقدی باشند؟
در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های بورسی روز گذشته، بیمه دی به ازای هر سهم خود ۴۱۴ تومان سود نقدی میان سهامدارانش تقسیم کرد.

به گزارش بورس فوری، در آخر هفته قبل و روز گذشته، بسیاری از شرکت‌های بورسی مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کردند. در این مجامع شرکت‌ها علاوه بر تصویب صورت‌های مالی، میزان سود تقسیمی میان سهامداران خود را اعلام کردند.

بر این اساس شرکت فنرسازی خزر (خزر) در مجمع روز چهارشنبه خود که با حضور ۶۶ درصدی سهامدارانش برگزار شد سود ۴۷ ریالی برای سهامدارانش تصویب کرد. این در حالی بود که این نماد در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم ۴۶۶ ریال سود محقق کرده بود.

بیمه دانا هم روز شنبه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد. در این مجمع صورت مالی این شرکت برای سال مالی ۹۹ مورد تصویب قرار گرفت. دانا که به ازای هر سهم ۲۵۰ ریال سود محقق کرده ۲۰ درصد از آن را (۵۰ ریال) به سهامدارانش می‌دهد.

دیگر شرکتی که تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه خود را در کدال بارگزاری کرده، بیمه دی بوده است. مجمع این شرکت نیز دیروز با حضور ۶۵ درصدی سهامداران برگزار شد. دی نسبت به شرکت‌های بیمه‌ای دیگر عملکرد بهتری داشته و به ازای هر سهم ۴۱۴ تومان میان سهامدارانش سود تقسیم کرده است.

شنبه همچنین مجمع عمومی عادی سالیانه تاید واتر خاورمیانه (حتاید) برگزار شد. حاضران در این مجمع ضمن استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، از سود ۱۶۰ تومانی خود به ازای هر سهم اگاه شدند. حتاید در سال ۹۹ به ازای هر سهم ۲۶۸۸ ریال سود محقق کرده و ۶۰ درصد آن را به سهامدارانش داده است.

شرکت بهمن دیزل یکی از شرکت‌های گروه خودروسازی بود که چهارشنبه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد. خدیزل در این مجمع که با حضور ۹۲ درصدی سهامدارانش برگزار شد، سود نقدی هر سهم را ۴۱ تومان به تصویب رساند. این شرکت ۱۰۰ میلیارد تومانی در سال مالی ۹۹ توانسته بود ۴۰۸۶ ریال به ازای هر سهم سود بسازد.

منبع: تجارت نیوز

0 نظر:

نظر بدهید