رشد ارزش سبد سهام عدالت در 21 تیرماه 1400
در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با ۲.۳ درصد افزایش به ۸ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان رسید.

به گزارش بورس فوری،  امروز هم از ابتدا شاهد روند صعودی شاخص کل بورس تهران بودیم، به طوری که توانست دوباره کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را فتح کند. در پایان معاملات شاخص کل با رشد ۱۹ هزار و ۷۷ واحدی به محدوده یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.
نماد‌های «فولاد»، «کگل» و «پارسان» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. «ولکار»، «ومدیر»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

قیمت سهام عدالت حدود ۲.۳ درصد رشد کرد، در حالی که شاخص کل بورس تهران امروز افزایش ۱.۴۸ درصدی را به ثبت رساند. از این رو، قیمت سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز بیش از ۱۹۰ هزار تومان رشد کرد و به کانال ۸ میلیون تومان بازگشت.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۵۴۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۳ درصد معادل ۱۹۰ هزار و ۱۱۰ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۵۲۶ تومان رسیده است.

رشد ارزش سبد سهام عدالت | سهام عدالت ۸ میلیونی شد

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۳۴۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۱۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۲۴۰ تومان معامله شد.

رشد ارزش سبد سهام عدالت | سهام عدالت ۸ میلیونی شد

منبع: نبض بورس

0 نظر:

نظر بدهید