ارزش پالایشی یکم ۲۱ تیر ۱۴۰۰ چقدر شد؟
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته مثبت وسبز پوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۲۴ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۹ هزار و ۹۱۰ ریال معامله شد

به گزارش بورس فوری، امروز همزمان با روند صعودی شاخص کل، صندوق پالایش هم در ابتدا شرایط نسبتا خوبی داشت و با رشد نیم درصدی همراه بود، اما در پایان پالایش کمی عقب نشست و با ۰.۲۴ درصد رشد و با قیمت ۶۹۹۱۰ ریال امروز را به پایان رساند. تا امروز ۲۱ تیر ماه سال جاری این صندوق پس از بازگشایی، با حدود ۳۰ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحد‌ها همراهبوده است. امروز شتران با ۷۷۶ واحد از نماد‌های تاثیرگذار در رشد شاخص بود و شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود و شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.
نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) رشد ۲.۵۳ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۴.۴ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افزایش ۰.۴۷ درصدی را تجربه کردند. شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

نام شرکت

ارزش هر سهم امروز

(ریال)

تغییر نسبت به روز گذشته

(درصد)

شپنا 12970 2.53
شبریز 34390 0.47
شتران 9720

4.4

شبندر 0 ممنوع-متوقف


ارزش پالایشی یکم ۲۱ تیر ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۲۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۳۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

0 نظر:

نظر بدهید