در جریان معاملات امروز فرابورس ایران
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، ۲۳ تیر ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۴۲ واحد به رقم ۱۸ هزار و ۹۹۰ واحد رسید.

به گزارش بورس فوری، برپایه معاملات آخرین روز هفته فرابورس ایران، بیش از ۵ میلیارد و ۱۴۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۹۰ هزار و ۹۷۱ میلیارد ریال دادوستد شد.

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با ۲۸ واحد، بیمه دی با ۱۰ واحد، شرکت پالایش نفت لاوان با ۸ واحد، شرکت توسعه مسیر برق گیلان با ۷ واحد و شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی با ۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص را داشته اند.

در مقابل شرکت پتروشیمی مارون با ۲۱ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۱۵ واحد، شرکت صنعتی مینو با ۱۰ واحد، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با ۳ و بیمه اتکایی ایرانیان با ۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

همچنین، شرکت بیمه دی با ۱۵.۱۳درصد، شرکت مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن با ۴.۷۷ درصد، شرکت صنایع بهداشتی ساینا با ۴.۷۶ درصد، شرکت دارویی ره آورد تامین با ۴.۵۹ درصد و شرکت کشت و دامداری فکا با ۴.۵۷ درصد افزایش، بیشترین افزایش قیمت را داشته اند.

از سوی دیگر، شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با ۴.۸۴ درصد، بیمه میهن با ۴.۷۷ درصد، شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت با ۴.۶۵ درصد، شرکت عطرین نخ قم با ۴.۶۳ درصد و شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با ۴.۱۶ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشته اند.

0 نظر:

نظر بدهید