افزایش ارزش پالایش یکم در 26 تیرماه
صندوق پالایش یکم، امروز در اولین روز هفته مثبت وسبزپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۵.۹۷ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۳ هزار و ۸۸۰ ریال معامله شد

به گزارش بورس فوری، در ابتدای معاملات نماد‌های شپنا و شتران از نماد‌های تاثیر گذار بر رشد شاخص کل بودند و قیمت واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم بیش از پنج درصد افزایش پیدا کردند و این موضوع به خاطر تشکیل صف خرید برای اغلب نماد‌های پالایشی بود. خبر خوش دیروز درباره نرخ خوراک پالایشگاه‌ها باعث شده صبح امروز و در اولین ساعات بازار برای نماد‌های شپنا و شبریز و شتران صف خرید تشکیل شود. در پایان معاملات امروز نماد پالایش ۵.۹۷ درصد رشد کرد و توانست مجددا کانال ۷ هزار تومانی را بدست آورد و تا امروز ۲۶ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحد‌ها به همراه داشته است. امروز شپنا، شتران و شبریز از نماد‌های تاثیرگذار بر رشد شاخص بودند و شپنا و شتران از پرتراکنش‌های بازار بودند و شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.
نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۴.۴۸ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۴.۰۸ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افزایش ۴.۸۵ درصدی را تجربه کردند. شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.


ارزش پالایشی یکم ۲۶ تیر ۱۴۰۰

امروز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۵.۹۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۸۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۴.۷۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۰۲ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

افزایش ارزش پالایش یکم با صف خرید نمادهای پالایشی | کاهش ضرر سهامداران پالایش

منبع: نبض بورس

0 نظر:

نظر بدهید