آنچه در مجمع «خبهمن» گذشت؟
امروز نه تنها مشکل فروش نداریم بلکه بزرگ ترین دغدغه ما افزایش ظرفیت تولید برای پاسخگویی به تقاضای محصولات است.

به گزارش بورس فوری، تولید آزمایشی محصول فیدلیتی را با بیش از 60 درصد ظرفیت ساخت داخل آغاز کردیم و مطمئنیم این محصول در تیراژ بالا قابل عرضه است. برای اینکه بتوانیم 60 درصد این خودرو را در داخل تولید کنیم ماشین آلات جدیدی خریداری شده است.

✅به دلیل توسعه خودروهای تولیدی شرکت بهمن دیزل و عرضه دو محصول شیلر و پگاسوس این شرکت رشد معناداری در زمینه تولید نداشت اما امسال تولید بهمن دیزل سه برابر خواهد شد.

✅زیرساخت های بهمن دیزل برای توسعه چشمگیر آماده است. 

✅منتظر یک رشد چشمگیر از سیبا موتور باشید. این شرکت با وجود افزایش تولیدی که داشت تقریبا تمام محصولات خود تا پایان سال را فروخته است و به همین دلیل دنبال افزایش برنامه تولید هستیم.

✅تولید سیبا موتور در سال جاری 4 برابر می شود.

✅بر روی ساختار مالی شرکت و پروژه های راکد کار می کنیم. در گزارش سال آینده عملکرد پروژه های راکد را ارائه خواهیم داد از جمله پالایشگاه قشم که قصد راه اندازی آن را داریم.


✅یک محصول سواری داریم که امسال به تولید می رسد که معتقدیم محصول موفقی خواهد بود.

✅با توجه به تغییر فرایند حمل و نقل باری در شهرها یک ون باری تولید خواهیم کرد.

✅انتظار ما از ایران دوچرخ به اندازه سواری سازی ها نخواهد بود اما یک رنج محصولات جدید موتورسیکلت های برقی و معمولی را در کنار محصولات قرار دادیم. امیدواریم تا پایان سال یک محصول برقی برای رنج اصلی بازار ایجاد کنیم که یک جهش در این شرکت ایجاد خواهد کرد.

✅سالن های تولید و بدنه سازی در ملک جدید به زودی راه اندازی می شود. 

✅املاک مازاد را با قیمت مناسب واگذاری کردیم و سرمایه آن را در جایگاه مناسب تر استفاده کردیم.

✅ عملکرد سرمایه گذاری بهمن نسبت به بازدهی شرکت های منتخب گروه های خودروسازی بسیار مناسب بود. گروه بهمن به رشد 460 درصدی رسیده است و در سال 99 میان شرکت های هم گروه خود در رتبه اول قرار گرفت.

✅رشد فیزیکی پروژه تیوان 70 درصد بوده است.


🔸 در مجمع خبهمن 28 ریال سود نقدی تقسیم شد.
 

0 نظر:

نظر بدهید