اکرمی: اگر مردم از مجلس فعلی انتقاد دارند، با حضور در انتخابات افراد جدیدی را انتخاب کنند
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اعلام حضور جدی ملت در انتخابات است که به تغییر معادلات منجر می‌شود و مشتی هم به دهان دشمن خواهد زد.

به گزارش بورس فوری، سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ملزومات برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری در اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: امام راحل که معمار و موسس جمهوری اسلامی است بعد از ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اصرار داشت که در کوتاهترین زمان امور کشور با انتخابات و از طریق رای مستقیم مردم پیش رود؛ چرا که معتقد بود مردم باید برای کشور و کارگزاران اصلی آن تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: وقتی مردم به معنای واقعی کلمه مشارکت کنند و در انتخابات رای دهند، نشانگر این خواهد بود که کارها با اراده و خواست ملت پیش می‌رود. این ریشه و اصل و اساس شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و نباید از آن لحظه‌ای غفلت کرد.
 

این عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: با گذشت زمان افرادی ممکن است انتقاد کنند و بگویند ما آن روز اول انتخابات را قبول داشتیم و با میل آمدیم و شرکت کردیم، اما الان دیگر این روند را قبول نداریم و نیازی به انتخابات وجود ندارد که در پاسخ باید گفت وقتی قانون اساسی و سازوکار پیشبرد امور قوه مجریه و مجلس یا شورای شهر و خبرگان ما از طریق برگزاری چهار سال یکبار انتخابات طراحی شده، گزینش راهی جز انتخابات و مسیری جز صندوق رای به نتیجه‌ای نخواهد رسید.
 
اکرمی با تاکید بر اینکه هیچ کشوری در طول چهل سال به اندازه ما انتخابات برگزار نکرده است، ادامه داد: دشمنان در هیچ زمانی ما را راحت نگذاشته‌اند که بتوانیم کارمان را بدون دشمنی آنان انجام دهیم و چه در زمان انتخابات و چه پس از آن به ایجاد اختلاف و درگیری میان مردم دامن زده‌اند، اما اعلام حضور جدی ملت در انتخابات است که به تغییر معادلات منجر می‌شود و در عین حال مشتی به دهن دشمن هم خواهد زد.

وی افزود: مردم با حضور در انتخاباتی که الزامات برگزاری‌ آن کاملاً رعایت شده باشد نشان می‌دهند که هم تسلیم فشار خارجی نمی‌شوند و هم اگر از مجلس فعلی انتقاد دارند افراد جدیدی را برای آن انتخاب می‌کنند. مهم این است که اعتقاد به اصل نظام حفظ شود و مردم هم اگر انتقاد یا ناراحتی دارند که مجلس برای ما چه کرده است باید در موعد انتخابات به صحنه بیایند تا هم جواب دشمن را بدهند و هم چهره‌های جدید و کارآمد را برای مجلس انتخاب کنند.

0 نظر:

نظر بدهید