۷ شرکت معروف جهان که اقدام به پذیرش بیت‌کوین کرده یا خواهند کرد
۷ شرکت معروف جهان در حال حاضر یا تا پایان سال میلادی جاری ، اقدام به پذیرش بیت‌کوین کرده یا خواهند کرد ، معرفی شدند .

به گزارش بورس فوری، به نقل از یورونیوز، در حالی برخی شرکت های معروف جهان اقدام به پذیرش بیت کوین کرده اند که چند شرکت دیگر هم آماده قبول این رمز ارز تا پایان سال میلادی 2021 شده اند .

در این میان کشور السالوادور برای اولین بار در دنیا ، حاضر به پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی شده است .

براساس این گزارش، تسلا اصلی ترین مشتری بیت‌کوین است که علاوه بر قبول این رمز ارز، ایلان ماسک مقدار زیادی بیت‌کوین به‌عنوان را دارایی دارد .

علاوه بر گروه بیمه‌ای آکسا ( مستقر در سوئیس ) که از چند ماه قبل ، بیت‌کوین را به‌عنوان ابزار پرداخت حق بیمه پذیرش و آغاز کرده ، شرکت معروف مایکروسافت هم ، محبوب ترین رمز ارز فعلی دنیا را برای پرداخت هزینه برخی خدمات از جمله ایکس‌باکس و اسکایپ قبول کرده اتد و در حال فعالیت بر روی توسعه ابزار احراز هویت مبتنی بر فناوری بلاک‌چین است.

استارباکس هم که بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان بشمار می رود، امکان پرداخت از بیت‌کوین را با نرم‌افزاری به نام bakkt فراهم کرده است.
 
شایعه مربوط به پذیرش آمازون (بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آنلاین جهان ) برای پذیرش بیت‌کوین تا پایان سال هر چند توسط مدیران این شرکت رد شده اما انتظار می رود این شایعه ، محقق شود .

در این میان ویزا هم که استیبل‌کوین یو‌اس‌دی کوین پشتیبانی می‌کند از ماه مارس ، پذیرش بیت‌کوین به‌صورت آزمایشی آغاز کرده و پی پال دیگر شرکت بزرگ عرصه پرداخت‌های بین‌المللی هم از ماه اکتبر ، اجازه نگهداری بیت‌کوین را به کاربران خواهد داد و از اتریوم، بیت‌کوین کش و لایت‌کوین هم پشتیبانی خواهد کرد .

0 نظر:

نظر بدهید