افت ارزش پالایش یکم در آخرین روز معاملاتی هفته
صندوق پالایش یکم، امروز در آخرین روز هفته بورس نیز منفی وسرخپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۵۴ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۹ هزار و ۶۸۰ ریال معامله شد

به گزارش بورس فوری، نماد‌های پالایشی امروز چهارشنبه ۶ مردادماه پس از بازگشایی‌های منفی روز گذشته امروز در مدار مثبت قرار گرفتند، اما در ادامه سرخ پوش شدند و با افت قیمت همرا شدند. در پایان معاملات پالایش با ۰.۵۴ درصد افت کانال ۷ هزار تومانی را از دست داد و به ۶۹۶۸۰ ریال رسید. بهای پایانی صندوق «پالایش» پایین‌تر از زمان عرضه است و سهامدارانی که این صندوق را نگهداری کرده‌اند، زیان ۳۰ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با کاهش ۱.۲۹ درصدی و پالایش نفت اصفهان (شپنا) با افت ۰.۲۵ درصدی همراه بودند، شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۰.۷۳ درصدی تنها نماد مثبت پالایش بود. نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) همچنان بسته است.


ارزش پالایشی یکم ۶ مرداد ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۶ مردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۶۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

0 نظر:

نظر بدهید