با این 4 روش کسب درامد کنید؟!
بسیاری از فعالان بازار رمزارزها آگاهی کافی برای معامله در این بازار را ندارند و برای همین در این گزارش چهار روش آسان و بدون معامله در بازار رمزارزها را معرفی می‌کنیم.

به گزارش بورس فوری،همانطور که می‌دانید بازار رمزارزها نوسان زیادی دارد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد با امید کسب سریع سود وارد این بازار شوند اما در واقع این فرصت‌ها بسیار کم است و تنها کسانی می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند که سال‌ها در بازار فعالیت کردند.

با این حال خوشبختانه معامله‌گری تنها راه درآمد در بازار رمزارزها نیست و افزایش مانبع مالی غیرمتمرکز و NFT و پذیرش رمزارزها توسط جامعه راه‌های دیگری پیش‌روی سرمایه‌گذاران در بازار گذاشته است.

در ادامه چهار روش کسب درآمد بدون معامله‌گری در بازار رمزارزها را معرفی می‌کنیم:

استیک

استیک (STAKING) روشی است که سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها می‌توانند با وثیقه گذاشتن مقداری از دارایی خود در صرافی‌ها کسب درآمد کنند. در ماه آگوست قرار است نسخه جدید اتریوم به بازار عرضه شود و دارندگان اتریوم در نسخه جدید سهیم هستند و می‌توانند کسب درآمد کنند.

 

برای مثال اگر دارندگان اتریوم ارز خود را استیک کنند به ازای هر ۱۰ اتریوم هفته‌ای ۰/۰۰۷۵ اتریوم دریافت می‌کنند  که این سرمایه‌گذاری سالانه حدوده هزار دلار درآمد دارد.

در حال حاضر ارزهایی که بیشترین سرمایه‌گذار در روش استیک را دارند کاردانو، اتریوم، سولانا و پولکادات هستند و این ارزها در دوران ریزش بازار با کاهش ارزش زیادی همراه بودند و همین امر هم باعث شد تا داراندگان این ارزها به فکر استیک کردن تا زمان پایان روند نزولی بیوفتند.

برای کسانی که دیدگاه بلندمدت دارند و ارز خود را معامله نمی‌کنند استیک کردن یک روش برای کسب درآمد بدون دردسر است.

وام دادن

رشد سرمایه‌گذاری متمرکز این قابلیت را فراهم کرده تا سرمایه‌گذارانی که رمزارز خود را معامله نمی‌کنند بتوانند به پروژه‌های مختلف رمزارز وام بدهند و پاداش بگیرند.

در حال حاضر AVA برترین پلتفرم وام‌دهی است و این فرصت را ایجاد می‌کند تا کاربران بتوانند بر بستر شبکه اتریوم و پالی‌گان وام بدهند و یا وام بگیرند.

تامین سرمایه

شما می‌توانید با تامین سرمایه پلتفرم‌ها نوظهور بعد از شروع به کار این پلتفرم‌ها سود و پاداش خوبی دریافت کنید. این روش مانند شراکت در سرمایه‌گذاری است.

مثلا با تامین سرمایه بخشی از یک پلتفرم‌ در شبکه اتریوم به ازای هر ۲۳ هزار دلار، روزانه حدود ۳۳ دلار سود دریافت می‌کنید.

مثلا یک پروژه را تامین مالی می‌کنید و این پروژه بعد از شروع به کار ارز دیجیتال خود را به شما می‌دهد و شما می‌توانید این ارز را به فروش برسانید.

بازی‌های بلاکچین

AXIE INFINITY محبوب‌ترین بازی بلاکچین است که در این بازی شما با جمع‌آوری NFT می‌توانید در دنیای بلاکچین کسب درآمد کنید. همین اواخر ارز دیجیتال این بازی با نماد اختصاری AXS در بازار رمزارزها رشد زیادی داشت.

شما بعد از به دست اوردن ارز AXS در بازی می‌توانید این ارز با استیبل‌کوین‌ها معاوضه کنید.

بر اساس برخی از گزارش‌ها بازیکن‌های این بازی روزی حدود ۴۰ تا ۵۰ دلار درآمد دارند و در برخی نقاط دنیا مانند فیلیپین این بازی به شغلی تمام وقت تبدیل شده و به شدت محبوب است.

فعالان بازار رمزارزها می‌توانند از این نوع سرمایه‌گذاری بسیار بیشتر از بانک‌ها و موسسات سرمایه‌گذاری کسب درآمد کنند.

منبع: تجارت‌نیوز

0 نظر:

نظر بدهید