خبری خوش برای کریپتولندی ها | آغاز پرداخت مطالبات برخی کاربران
سرانجام پس از حدود یک ماه و نیم حسابرسی گویا برخی از کاربران صرافی کریپتولند هم اکنون می توانند به مطالبات خود دسترسی پیدا کنند. باقی کاربران چه کنند؟

به گزارش بورس فوری،  اواخر اردیبهشت ماه سال جاری بود که سینا استوی مدیرعامل صرافی کریبپتولند به دلیل تخلفاتی بازداشت شد و بعد از آن صرافی کریپتولند نیز بسته شد. 

بعد از مدتی بسته بودن صرافی کریپتولند، سرانجام در اوایل تیرماه سال جاری بود که از کاربران خواسته شد تا برای حسابرسی و پرداخت مطالبات به سایت این صرافی مراجعه کنند و مشخصات خود را وارد نمایند. 

برخی کاربران اعلام کردند که به دلیل پاره ای از ایرادات و یا درج اشتباهی اطلاعات موفق به بارگذاری اطلاعات شخصی خود نشدند که این مشکلات مرتفع شده است و کاربران می توانند از طریقی اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند.

با توجه به‌ آغاز فرآیند پرداخت مطالبات کاربران، به اطلاع کاربرانی که فرآیند حسابرسی آنها پایان یافته و پیامک ثبت شماره شبا و آدرس کیف پول دیجیتال دریافت کرده اند می‌رساند در اسرع وقت با وارد کردن کد پیگیری خود در سایت cryptoland.com، نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
همچنین به اطلاع کلیه کاربرانی که پیامک دریافت نکرده اند می‌رساند فرآیند حسابرسی در حال انجام است و منتظر دریافت پیامک بمانند.

منبع: نبض بورس

0 نظر:

نظر بدهید