بهره‌برداری رسمی مرکز واکسیناسیون جدید وزارت دفاع در تهران
مرکز واکسیناسیون جدید وزارت دفاع در شرق تهران مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

به گزارش بورس فوری،به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع امیر سرتیپ حاتمی با حضور در مرکز جدید واکسیناسیون وزارت دفاع در شرق تهران این مرکز را مورد بهره‌برداری قرار داد و از بخش‌های مختلف مرکز بازدید کرد.

امیر سرتیپ حاتمی در آیین بهره‌برداری رسمی مرکز واکسیناسیون جدید وزارت دفاع بیان داشت: این مرکز مجهز با توسعه لازم پیش بینی تزریق ۴ هزار دوز واکسن را برای یک شیفت کاری داراست.

وزیر دفاع تاکید کرد وزارت دفاع در این برهه زمانی نیز با احساس مسئولیت ملی به کمک وزارت بهداشت و درمان کشور آمده و در این امر خداپسندانه پیشقدم شده است و با همکاری ارزنده شهرداری منطقه این مرکز خدمت‌رسانی را مهیا کرده که مردم عزیزمان بتوانند در حداقل زمان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

امیر سرتیپ حاتمی اضافه کرد، سازمان صنایع دفاعی وزارت دفاع زحمات فراوانی را برای راه‌اندازی این مرکز واکسیناسیون که قابلیت ۳۲ ایستگاه خودرویی را داراست متقبل شده است و با پیش بینی آمبولانس و اتاق پزشک و سایر ملزومات لازم خدمات‌رسانی، درصدد است بهترین خدمات را به مردم عزیز تهران ارائه نماید

این مرکز خودرویی در هفته اخیر به صورت آزمایشی با ظرفیت محدود ، کار خود را آغاز کرده بود که در این مرحله با افزایش و توسعه جایگاه های خودرویی از ۱۶ ایستگاه تزریق به ۳۲ ایستگاه تزریق خودروی،. قادر خواهد بود تا ۴ هزار دوز واکسن را تزریق کنند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای تعامل، همکاری‌ و پشتیبانی از با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در امر واکسیناسیون عمومی با راه اندازی و تجهیز این مرکز کمک قابل توجهی را به جامعه بهداشت و درمان کشور خواهد کرد.

0 نظر:

نظر بدهید