صف خرید سنگین شبریز پالایش یکم را صعودی کرد
صندوق پالایش یکم، امروز در دومین روز هفته جاری مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۰۴ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۰ هزار و ۷۶۰ ریال معامله شد

به گزارش بورس فوری،  امروز مورخه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ صندوق پالایش همراه با رشد بر مدار مثبت کار خود را آغاز کرد و امروز نیز سبزپوش شد و شبریز دارای صف خرید سنگین در بازار امروز بود، پالایش نزدیک قیمت روز معاملاتی قبل معامله شد و در پایان معاملات پالایش در قیمت ۷۰۷۶۰ ریال به کار خود پایان داد و با ۰.۰۴ درصد رشد توانست همچنان در کانال ۷ هزار تومان باقی بماند، اما قیمت آخرین معامله با افت ۰.۴۴ درصدی همراه بود. شپنا و شبریز بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل گذاشتند سهامدارانی که از ابتدا این صندوق را نگهداری کرده‌اند، الان زیان ۲۹ درصدی را متحمل شده‌اند.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افزایش ۰.۶۵ درصدی و پالایش نفت اصفهان (شپنا) با افزایش ۲.۳۷ درصدی و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۴.۲۲ درصد همراه بودند.

ارزش پالایشی یکم ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

امروز یکشنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۰۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۷۶ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۴۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۲ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

0 نظر:

نظر بدهید