سیر نزولی بوتان در ۲ ماه اخیر
فروش محصولات تیرماه لبوتان در تیرماه سال جاری برابر با ۵۶.۳۴۶ دستگاه آبگرمکن و شوفاژ، ۱۷۵.۴۲۷ پره و رادیاتور حرفه‌ای با ۴.۲۸۹ عدد بوده است.

به گزارش بورس فوری،در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری میزان درآمد‌های اعلام‌شده طی این دوره را برابر با ۲.۵۱۷ میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز درآمدی بالغ‌بر ۱۰.۵۴۰ میلیارد ریال را کسب کرده، همچنین درآمد‌های گزارش شده این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی تشکیل شده است.


بر پایه این گزارش گروه صنعتی بوتان در تیرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۱۳ درصد کاهش پیدا کرده و در مقایسه با سال گذشته نیز ۵۷ درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه شناسایی‌‎شده نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که این شرکت از فروش محصولات خود بر جای گذاشته مربوط به «شوفاژ» با ۱.۲۹۲ میلیارد ریال بوده و «آبگرمکن» نیز پس از آن در رتبه بعدی قرار گرفته است.

فروش محصولات لبوتان در تیرماه:

بر اساس این گزارش، فروش محصولات تیرماه لبوتان در تیرماه سال جاری برابر با ۵۶.۳۴۶ دستگاه آبگرمکن و شوفاژ، ۱۷۵.۴۲۷ پره و رادیاتور حرفه‌ای با ۴.۲۸۹ عدد (مجموعاً ۲۳۵.۹۷۶) بوده، پر فروش‌ترین محصول در اختیار «رادیاتور» با ۷۹.۴۴۰ عدد بوده است.

منبع:بورس نیوز

0 نظر:

نظر بدهید