تحلیل خودکفا | آیا صعود ادامه دارد؟
خودکفا با اخبار مثبتی که سهم درباره افزایش سرمایه دارد چند روزی است که با اقبال بازار همراه شده است. روند قیمتی این سهم در روزهای آینده بورس چگونه خواهد بود؟

به گزارش بورس فوری، خودکفا با اخبار مثبتی که سهم درباره افزایش سرمایه دارد چند روزی است که با اقبال بازار همراه شده است. امروز سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ سهم که با صف خرید شروع کرده بود بلافاصله صف با فروش های زیاد شکسته شد، اما دوباره به صف نشست تا اینکه دوباره صف خرید عرضه شد و نهایتا سهم با دامنه مثبت تا پایان بازار معامله شد. در پایان با معامله اندکی بیش از ۸ میلیون برگه سهم و پایانی ۲.۴ درصد مثبت بسته شد.

تحلیل بنیادی خودکفا

خودکفا سود هر سهم سال ۱۳۹۹ را ۹۳۶ ریال به ازای هر سهم گزارش کرد. اما در دوره سه ماهه فصل بهار زیان ۶۳ ریالی به ازای هر سهم گزارش کرده است که در نهایت باید منتظر ماند و خودکفا را در پایان سال بررسی کرد.

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۳۵۸,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، کارآمد سازی دارایی ها، کاهش ریسک مالی و بهبود نسبت مالکانه که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده بود و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است که سبب اقبال خریداران به سهم روی تابلوی معاملات شده است.

تحلیل تکنیکال خودکفا

تحلیل خودکفا | آیا صعود ادامه دارد؟

 

 

خودکفا از یک سال گذشته درون یک ساختار اصلاحی دیامتریک بصورت الگوی الماسی قرار دارد که به نظر می‌رسد اخیرا موفق به تکمیل این الگو روی قیمت ۱۳۴۰ تومان شده است و به احتمال زیاد قیمت در این فاز بصورت صعودی بتواند حداقل تا قیمت ۱۷۰۰ تومان در گام اول رشد کند که اگر موفق به عبور و تثبیت بالای آن شود هدف دوم قیمتی سهم روی ۱۹۵۰ تومان برای سهم فعال می‌شود. این در حالی است که حد ضرر سهم بر روی ۱۳۴۰ تومان قرار دارد و از این رو می‌توان گفت که ریسک به ریوارد (R/R) سهم جذاب می‌باشد.


منبع: نبض بورس

0 نظر:

نظر بدهید