ارزش سهام عدالت ۲۰ مرداد | رشد ۳ درصدی ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته
با افزایش شاخص بورس ، ارزش سهام عدالت رشد چشمگیری داشت و ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۵۵۹ تومان رسید

به گزارش بورس فوری، شاخص کل بورس تهران در ابتدای بازار حدود ۲۶ هزار واحد جهش پیدا کرده و مثل روز‌های گذشته، امروز هم تعداد صف‌های خرید بیش از دو برابر تعداد صف‌های فروش است. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ با جهش ۳۰ هزار و ۷۷۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۸۴ هزار و ۵۸۷ واحد رسید و در یک قدمی کانال ۱.۵ میلیونی قرار گرفت. شاخص کل امروز ۲.۱۲ درصد و شاخص هم‌وزن حدود یک درصد افزایش داشتند، نماد‌های شاخص‌ساز مثل فارس، فولاد، شستا، فملی، کگل، پارس و تاپیکو که بیشترین تاثیر را در جهش شاخص کل داشتند و باعث افزایش ارزش سهام عدالت شدند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۹۳۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳.۱ درصد معادل ۴۴۳ هزار و ۹۴۶ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۵۵۹ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت ۲۰ مرداد | رشد ۴ درصدی ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۲۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۲۶۸ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت ۲۰ مرداد | رشد ۴ درصدی ارزش سهام عدالت در آخرین روز هفته



منبع:نبض بورس

0 نظر:

نظر بدهید