صعود چشمگیر سهام عدالت در روز صعود شاخص به ۱.۵ میلیون واحد
امروز سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند صعودی بازار سهام با ۱۹۶ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته به ۱۴ میلیون و ۷۸۲ هزار تومان رسید.

به گزارش بورس فوری، بورس امروز با توجه به تعطیلی سراسری، آخرین روز هفته برای بورس محسوب میشد و کار خود را با نوسان آغاز کرد و در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ با رشد ۱۹ هزار و ۱۹۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۹۹۹ واحد رسید و تنها یک واحد تا مرز ۱.۵ میلیون واحد فاصله داشت. امروز شاخص کل ۱.۳ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۳۳ درصد افزایش داشتند
گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری امروز تغییر چندانی نداشتند، فرآورده‌های نفتی و محصولات شیمایی شگفتی‌سازان بازار امروز بودند. در گروه فلزات اساسی نیز تغییر چندانی را شاهد نبودیم، در گروه خودرو و ساخت قطعات در پایان معاملات شرایط بهتری نسبت به ساعت اولیه داشت و قیمت سهام خودرو و خساپا سه درصد افزایش پیدا کرد. برای بزرگان سیمانی نیز صف خرید تشکیل شد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۸۱۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۳ درصد معادل ۱۹۶ هزار تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۶۸۶ تومان رسیده است.

0 نظر:

نظر بدهید