قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان افزایش یافت
تاخت و تاز قیمت ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ به طوری که از ابتدای مردادماه تاکنون شاهد رشد ۸۰ میلیون تومانی پژو۲۰۰۸ از ابتدای مردادماه بودیم.

به گزارش بورس فوری، در شرایطی در بازار خودرو، قیمت های اعلامی منجر به رکود شدید فروش خودرو شده است، اما بازار با این حال، در روزهای اخیر به مسیر صعودی قیمت ها ادامه می دهد.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت پژوپارس اتوماتیک از ابتدای مردادماه با افزایش ۱۸ میلیون تومانی روبه رو شده است. این خودرو در ابتدای مردادماه ۳۶۵ میلیون تومان قیمت داشت و این در حالی است که هم اکنون به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش می رود. قیمت پژو۲۰۶ وی۸ صندوق دار نیز که در حال حاضر به قیمت ۳۰۳ میلیون تومان به فروش می رود، در ابتدای مردادماه ۲۸۰ میلیون تومان قیمت داشت و این یعنی افزاییش حدود ۲۳ میلیون تومانی در کمتر از یک ماه.

از سوی دیگر، پژو۲۰۷ اتوماتیک از سوی فروشندگان خودرو مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان دیده می شود؛ این خودرو در ابتدای مردادماه ۳۹۳ میلیون تومان قیمت داشت. به عبارتی، این خودرو شاهد رشد ۲۷ میلیون تومانی قیمت در این بازه زمانی بوده است.

در این میان، پژو۲۰۰۸ از ابتدای مردادماه رشد ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو هم اکنون در بازار به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان دیده می شود.

 

گزارش ها همچنین از بازار خودرو نشان می دهد پژو۴۰۵ جی ال ایکس با رشد ۱۷ میلیون تومانی قیمت روبه رو شده و به قیمت ۲۲۷ میلیون تومان در بازار دیده می شود.

اما در حوزه خودروهای تولیدی سایپا، پراید ۱۱۱ رشد قیمت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و این خودرو امروز در بازار، ۱۴۹ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین قیمت پراید ۱۳۱ از ابتدای مردادماه ۹ میلیون تومان افزایش یافته و در بازار ۱۳۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

تیبا هاچ بک با رینگ فولادی مدل سال ۹۹ در حال حاضر در بازار ۱۵۳ میلیون تومان قیمت دارد؛ این خودرو رشد ۱۴ میلیون تومانی قیمت را در بازه ابتدای مرداد تاکنون تجربه کرده است.

گزارش ها نشان می دهد دنا معمولی در حالی در ابتدای مردادماه ۲۹۰ میلیون تومان قیمت داشت که این خودرو با افزایش ۲۰ میلیون تومانی، به قیمت ۳۱۰ میلیون تومان دیده می شود. دناپلاس اتوماتیک نیز رشد ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به قیمت ۴۴۰ میلیون تومان دیده می شود.

0 نظر:

نظر بدهید