هدف از انتخابات مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انتخابات موضوع کسب قدرت نیست بلکه مبارزه با فساد، ظلم، عدالت خواهی و استکبار ستیزی هدف رقابت‌های انتخاباتی است.

به گزارش بورس فوری، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری صبح پنج‌شنبه در همایش بصیرتی حماسه حضور که در سالن حافظ بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات موضوع کسب قدرت نیست بلکه مبارزه با فساد، ظلم، عدالت خواهی و استکبار ستیزی هدف رقابت‌های انتخاباتی است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به مبارزه علما پیش از انقلاب گفت: آن مبارزه‌ها و جانفشانی ها برای کسب قدرت نبود بلکه هدف احیای دین بود.

وی افزود: ۷۲ نفر در کربلا قربانی شدند تا حکومت یزید از بین برود و امام مسلمانان بعد مسند قدرت بنشیند؛ زیرا هدف و اولویت احیای دین بود.

حجت الاسلام نوری با اشاره به قدرت اختیار انسان گفت: آینده اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هر کسی به دست خودش ساخته می‌شود زیرا انسان می‌تواند مسیر را تشخیص داده و آن را انتخاب کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: انتخاب در زندگی از موارد فردی مانند ازدواج آغاز شده و تا انتخاب رجل سیاسی و رهبران ادامه دارد پس سرنوشت انسان به دست خودش رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار سال آینده ما را معین می‌کند، افزود دایره اختیارات رئیس‌جمهور بسیار زیاد است لذا با انتخاب درست بسیاری از دغدغه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی رفع می‌شود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، کشاورزی، تجارت، عمران و آبادانی کشور به دیدگاه رئیس جمهور و تصمیمات او بستگی دارد لذا با یک انتخاب ممکن است پیشرفت یا پس رفت کنیم.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مواردی که مردم می‌توانند برای حفظ نظام انجام دهند حضور در انتخابات و آماده کردن فضای کشور برای مشارکت حداکثری است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، افزود: رئیس جمهور آینده باید توجه ویژه به جوانان و ظرفیت‌های کشور داشته باشد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به جمله‌ای از امام خمینی مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه، گفت: یک نوع حمایت از رهبری انتخاب افرادی مانند مالک اشتر برای او است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید دنبال خنثی‌سازی تحریم و ایرانی قوی باشیم زیرا در این صورت دیگر محتاج خارج از کشور نیستیم و دغدغه رفع تحریم را نخواهیم داشت.

0 نظر:

نظر بدهید