آخرین وضعیت یکی از ارزهای دیجیتالی مشهور
اتریوم وارد فاز اصلاحی شده و تا محدوده ۳۲۰۰ دلاری هم افت قیمت داشته است. خطر سقوط این ارز به سطح ۳۱۲۰ دلاری چقدر است؟

به گزارش بورس فوری، ارز دیجیتال اتریوم پس از ناکامی در عبور از مقاومت ۳۳۰۰ دلاری حالا روندی نزولی در پیش گرفته است. این ارز منطقه حمایتی ۳۲۵۰ دلاری را شکسته و وارد فاز نزولی شده است. در حال حاضر اتریوم در کانال ۳۲۱۰ دلاری معامله می‌شود.
در معاملات اول وقت در بازارهای آسیایی اتریوم حتی به زیر سطح حمایتی ۳۲۰۰ دلاری و میانگین متحرک متوسط ۱۰۰ ساعته خود هم رسید اما مجددا وارد کانال ۳۲۰۰ دلاری شد. با این حال اتر یک سطح حمایتی قدرتمند در ۳۱۵۰ دلار دارد. شکستن سطح اصلاح فیبوناچی ۲۳٫۶درصدی در اصلاح اخیر موجب شده تا اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۳۵۰ دلار به ۳۱۷۰ دلار افت کند.

حالا اتر در حال تثبیت خود زیر سطح ۳۲۵۰ دلاری و میانگین متوسط ساده ۱۰۰ ساعته است. در نمودار ساعتی، این ارز همچنین در حال تشکیل یک الگوی نزولی کلیدی با حمایتی نزدیک ۳۱۷۰ دلار است.
از دید صعودی، یک مقاومت اولیه نزدیکی سطوح ۳۲۰۰ و ۳۲۲۰ دلاری وجود دارد. عبور از سطح ۳۲۲۰ دلاری می‌تواند اتریوم را وارد یک صعود پایدار کند. مقاومت بعدی در نزدیکی سطح ۳۲۶۵ دلاری شکل می‌گیرد. عبور از این مقاومت هم می‌تواند اتر را در کوتاه مدت مجددا به سطح ۳۳۰۰ دلاری برساند.

با این حال در صورتی که اتریوم سطح حمایتی ۳۲۰۰ و ۳۱۵۰ دلاری را هم از دست بدهد، احتمالا تا ۳۱۲۰ دلار سقوط خواهد کرد و سطح حمایتی بعدی نزدیک ۳۰۰۰ دلار خواهد بود.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید

   t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید