بازار رمزارزها ۶ درصد ریخت
ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۴۷ هزار دلار باعث ریزش ریزش ۶ درصدی بازار رمرزارزها در ۲۴ ساعت اخیر شده است.

به گزارش بورس فوری،همانطور که پیش‌بینی می‌شد بیت‌کوین بعد از رسیدن به محدوده ۵۰ هزار دلار ریزش کرد و حالا سوال اینجاست که بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند؟

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد ریزش برای ادامه روند صعودی این ارز الزامی است و احتمالا این ارز تا محدوده ۴۴ تا ۴۵ هزار دلار اصلاح می‌کند.
بیت‌کوین یک مقاومت مهم در محدوده ۵۱ هزار دلار دارد که اگر این مقاومت شکسته شود احتمال رشد این ارز تا محدوده ۶۰ هزار دلار وجود دارد.
اکثر ارزهای دیجیتال بازار با ریزش بیت‌کوین روند نزولی پیدا کردند و ریزش ۵ درصدی بیت‌کوین در برخی موارد باعث ریزش بیش از ۱۰ درصدی آلت‌کوین‌ها شده است.
اندیکاتور مقاومت نسبی روندی نزولی پیدا کرده و حجم ورود پول به ارز دیجیتال بیت‌کوین به شدن کاهش پیدا کرده است. همچنین اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ دلار سیگنال فروش صادر کرده است.
در میان ریزش شدید رمزارزها ارزهایی مانند ریپل، دوج‌کوین، پولکادات و کاردانو حدود ۱۰ درصر ریزش کردند و این اصلاح در حالی رخ داد که همگی ارزها در سقف قیمتی چند ماه گذشته خود قرار داشتند.

چند رقتی‌ست که شاخص ترس و طمع به حد بالایی رسیده بود و تجارت‌نیوز بارها در رابطه با افزایش شاخص ترس و طمع و احتمال اصلاح بازار هشدار داده است.
در میان بازار نزولی ارز دیجیتال c98 در جریان لیست شدن در صرافی بایننس در یک هفته ۲۸۰ درص بازدهی مثبت داشته است.
کارشناسان عقیده دارند شروع رشد بیت‌کوین از محدوده ۳۰ هزار دلار به دلیل ورود و خرید نهنگ‌ها و موسسات بزرگ بوده و شاخص جستجوی بیت‌کوین که یکی از معیارهای اندازه‌گیری تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در این ارزها است به شدت کاهش پیدا کرده و ادامه رشد بیت‌کوین به سرمایه‌گذاری عامه وابسته است.

به کانال تلگرامی  «بورس فوری » بپیوندید

   t.me/boursfoori

0 نظر:

نظر بدهید